Tuesday, December 19, 2006

Οποιος μπαινει στο...

...αυτοκινητο μου ως συνεπιβατης,συνηθως κανει μια συγκεκριμενη κινηση.
Χαμηλωνει τη μουσικη.Και εγω οταν κοιταει εξω απο το παραθυρο ή ειναι αφηρημενος, συνηθως την δυναμωνω.Αυτο γινεται συνεχεια. Up.Down.Up.Down.
Σημερα,ενω αφησα τον συνεπιβατη μου στο σπιτι του,εβαλα την ενταση στο τερμα και πηρα τον "μακρυ" δρομο για το σπιτι.Ειχε ομιχλη,ψιχαλιζε και εγω ηθελα να κανω μια μεγαλη βολτα μεσα στην πολη.Και επειδη βολτα χωρις repeat στο cd και χωρις καπνο δεν γινεται,αποφασισα να παω και απο δρομο με φαναρια για να καταφερω να στριψω ενα τσιγαρο.Φαναρι,σακουλακι,σαλιο και φυγαμε.Ανοιγω το παραθυρο.Στο επομενο φαναρι βλεπω μια μηχανη διπλα μου.Πρασινο.Φευγω.Κοκκινο.
Η μηχανη διπλα μου και ακομα πιο κοντα μου.Πρασινο,κοκκινο και ξανα τα ιδια.Στο επομενο φαναρι γυριζω και τον κοιταω.Σηκωνει το μισο κρανος και μου λεει:
"συγγνωμη,εχω γινει σπαστικος,το ξερω.Αλλα εχω παθει πλακα με τη μουσικη που βγαινει απο το αμαξι σου....τι ακους;"
Δεν το σκεφτηκα και πολυ...εβγαλα το cd και του το εδωσα.
"Καλα Χριστουγεννα",του ειπα και εφυγα αναλαφρα.


Τα φιλια μου και καληνυχτες.


Y.Γ...Το τραγουδι που τον "μαγεψε" δεν στο δινω-ειναι πολυ σημαντικο για μενα.
Αλλα ακου αυτο.Μαγευει επισης.

29 comments:

lo-li said...

ΓΕΙΑΑΑ! Σ έμαθα από το comment που μου άφησες για τους nouvelle vague. Πολυ ωραίο blog και οι φωτογραφίες(ειδικά το βαστιστήρι!)..Α και όποιος σου ξαναχαμηλώσει τη μουσική κατέβασε τον κάτω!

snikolas said...

Hahahaha…. Καλά… είσαι απίστευτη. Καλά Χριστούγεννα και σε σένα! :)

πολυβιος said...

από σήμερα θα δημοσιεύεις στο blog τις διαδρομές που θα κάνεις μέσα στην πόλη. κι όπως έλεγε η παλιά διαφήμιση, "αν κάποιος άγνωστος..." πλησιάσει μπροστά στο παράθυρο του αυτοκινήτου σας, να του δίνετε το cd που ακούτε, αγαπητή μου. ουρές πίσω από το αμάξι σας, ούτε γάμος να γινόταν !
;-)

Anonymous said...

φτουουου!!! δεν ξέρω να οδηγώ μηχανή....
και θα μείνω με τα ίδια τα cd...
χωρίς την όμορφή σου μουσική.
(χιχιχιχιιι! κάνει και ρίμα!)
ωραία πράγματα σου τυχαίνουν στο δρόμο.
πολύ ωραία!
:)

anastassios said...

θα μας αφήσεις με την απορία; τι άκουγες τελικά; το ost του Trust;

hotel iris said...

μπράβο archive!

Despoina said...

την είδες αης δηλαδή ε;
να σου δώσω διεύθυνση να στείλεις δωράκι;χεχεχε!πολυ γλυκιά κίνηση αυτή που έκανες...ανθρώπινη!

Παπαρούνα said...

χιχι
δε φαντάζομαι να άκουγες το "γλύκα-γλύκα"...!
Αυτό ΔΕΝ τα χαρίζουμε..:ρ

Anonymous said...

archive...υποκλίνομαι στο έργο σου..

ένα θα σου πώ:μπορείς να αλλάξεις τον κόσμο!

xryc agripnia said...

(Εfi....υπερβαλεις.)
Και επειδη μ'εχει πιασει το Χριστουγεννιατικο mood-και δεν ειναι μουντο-οποιος θελει cdακι ας στειλει με μεηλ τα στοιχεια του.

Αλλωστε εχω τρελλαθει να γραφω για τους φιλους μου.

Καλησπερες εκει εξω.

Anonymous said...

Τεσπα, επειδη με τη μηχανη ημουν εγω και δεν τολμαει να το πει γιατι θα γινει ρεζιλι θα σας αποκαλυψω τι ακουγε.
Ακουγε την κομματαρα "μονος τα χαραματα" απο τον Γονιδη!

Anonymous said...

Ω! βλεπω ειναι και το μικρο αντιδραστικο Παπαρουνα εδω.Απο ποτε πιασατε φιλιες εσεις?

0comments said...

Kαλές γιορτές καλή μου!

ΥΓ θα στο πω για άλλη μια φορά (αλήθεια στο ξανάπα ή το σκέφτηκα;)
Το μπλογκ σου είναι παραμυθένιο!!!

Unknown said...

αν ήμουν στο αμάξι σου θα 'θελα τη μουσική σου στη διαπασών, ελπίζω να σε πετύχω και γω στον δρόμο (δυστυχώς η μηχανή μου έχει άμεση ανάγκη από τις περιποιήσεις ενός συνεργείου) γιατί η μουσική σου είναι υπέροχη και ήδη όσα τραγούδια έχεις μοιραστεί μαζί μας με συντροφεύουν μέσω κινητού στις δύσκολες ώρες του λεωφορείου, είσαι η αγαπημένη μου dj άλλωστε
ο αγιος βασιλης dj ;) να'σαι καλά
Καλά Χριστούγεννα

αερικο said...

@Archive
Παλι με συγκινησες..
Αυτο που χαζευα παντα ηταν η ψυχουλα σου..:-*
(Εγω γιατι δεν ειμαι τοσο καλο παιδι;;;..)

xryc agripnia said...

**Βρε Αρτ....μου χαλασες ολο το Image!
(δεν ντρεπεσαι,βρωμοπαιδο!)

**Ο comments....Αυτα τα παραμυθια μ'εχουν καταστρεψει απο παιδι...ακομα περιμενω να λυθουν τα μαγια!

**street spirit...με συγκινεις...ξανα.

**Αερικακι...σε φιλω,καλη μου.

Καλα και μουσικα Χριστουγεννα να εχουμε.

Anonymous said...

πολλά κοινά blogs έχουμε με τον art..συμφωνείς archive;

όσο για το οτι μπορείς να αλλάξεις τον κόσμο..επιμένω..μπορείς!!

καμιά μουσικούλα θα παίξει και για μας;;;

xryc agripnia said...

Αφου σε κυνηγαει,βρε Εφη!

Στειλε μεηλ για να κανονισουμε για τις μουσικες.

Anonymous said...

επιτέλους!που χάθηκες ρε άτομο;;

συνέχεια πεταχτά comments βλέπω.έλα τώρα που σε βρήκα θα τα πείς όλα!

Anonymous said...

φοβήθηκες με το "όλα";;απλά σαν φαντασματάκι είσαι στα blogs,δεν σε πετυχαίνω on και θέλω ρε συ..

xryc agripnia said...

Δεν λεω τιποτα εδω...να μας την πεσει ο art θελεις?

:P

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
xryc agripnia said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Μαγεύει, όντως.
Από που είναι;

Y. K. said...

μ'αρεσει η Bebe. μ'αρεσει και το "malο" πολυ..ακου και το "tu silenzio"..αν δεν το εχεις ηδη ακουσει.
ωραια και η εικονα που περιγραφεις.αισθαντικη..
φιλι

nyctolouloudo said...

Χρόνια πολλά μικρή και σου εύχομαι πολλά cd στο αυτοκίνητο και να τα δίνεις από την καρδιά σου!!!

μεγάλη αγκαλιά και πολλά φιλιά!

xryc agripnia said...

**Ανωνυμε...ειναι η bebe και το κομματι ειναι το μονο a cappella απο το δισκο Pafuera Telarañasa.

**alicia και μεθυσμενακι....σας φιλω και ευχομαι Καλες γιορτες.

(alicia...και τις ειδησεις ν'ακουσω στα ισπανικα,μαγευομαι...ποσο μαλλον τραγουδια.)
:)

Anonymous said...

Bebe,alla moy ar;esei kai to malo malo eres malo.
H foto sto post soy einai Roma..porta portese konta?

xryc agripnia said...

Το αγαπημενο μου ειναι το Siempre Me Quedará..θα το ανεβασω συντομα γι'αυτους που δεν το εχουν.

Η φωτο ειναι απο Βελιγραδι...κανα δυο βδομαδες πριν.