Friday, December 01, 2006

Αλυσιδα.

Εγω ειμαι ερωτευμενη με σενα,
εσυ αγαπας παντοτινα μια αλλη,
για μενα λειωνει καποιος αλλος,
τη στιγμη που κανω σεξ με καποιον αλλον.
Τελικα κοιμομαστε ολοι μονοι μας τα βραδυα.
(we cover distance but not together)
Αυτη η αλυσιδα που σχηματιζουν τα μοναχικα μας σωματα,
γυριζει απειλητικα γυρω απο το λαιμο μας.
Και σφιγγει-ολο σφιγγει.
Σε λιγο μπορει και να μας πνιξει.

Το ελεγε πολυ καλα και ο Tom Waits,σ'εκεινο το τραγουδι που απεδωσε
πανεμορφα και ο Δεληβοριας........Χάλια!

Αλλα αυτες τις μερες νοιωθω οτι κανενας δεν θα μπορουσε να το πει,πιο μελωδικα,πιο λυρικα,πιο μελαγχολικα απο τους Koop:
i'm looking for you or anyone like you.


11 comments:

GLOBAL said...

να σου πω...το ακούω ακόμα (τις πέρασα τις 2 φορές απαγορευτικό).

τι κρίμα να μην είναι εγώ είμαι ερωτευμένη με σένα, εσύ αγαπάς παντοτινά εμένα, για μένα λιώνεις εσύ , τη στιγμή που κάνω σεξ μαζί σου.

καλημέραααααααααααααα στην εικονική μεν, αλλά παρτούζα δε.

xryc agripnia said...

:)

Καλημερα,καλημερα.

Παπαρούνα said...

μου φαίνεται πως αυτός ο φυσιοθεραπευτής θέλει φάπες! Αυτός φταίει!

υ.γ.τώρα γύρισα απ' τους δρόμους, και λέω δε μπορεί θα την "πετύχω" :ΡΡ

xryc agripnia said...

Τσ,τσ,τσ...ακου φαπες.
:P

Τυπος Νυχτερινος said...

tha to akousw alla mou fainetai pws protimw ton tom waits

still ill said...

Μου άρεσε το τραγούδι και δηλώνω πιστός φαν του Δεληβοριά,ωστόσο αν μπορούσα να φιλμάρω τις πέντε πρώτες φράσεις από το ποστ θα επέλεγα ως μουσική συνοδεία το μεθυσμένο πιάνο του Tom.
Ή το ακορντεόν του Tiersen(άσχετο).

hotel iris said...

περνώντας τα χρόνια
εκείνο που θέλω πια
είναι να εσύ να αγαπάς εμένα
εγώ να αγαπώ εσένα
δεν αντέχω να παίζω
μου ΄χουν τελειώσει
οι δικαιολογίες.

xryc agripnia said...

To μεθυσμενο πιανο του Waits,φαινεται πως εχει θαυμαστες λοιπον.
Ας ειναι...εγω συνεχιζω να ακουω τους koop και να νοιωθω σαν να βρισκομαι στην Ιταλια του ταλαντουχου κυριου Ρίπλευ...να μεθαω με μαρτινι και σαμπανιες,ν'ακουω χαλασμενη τζαζ και να βραδυαζει επικινδυνα χωρις να το καταλαβω.



Καλημερες.

Anonymous said...

Τι είπες τώρα!!!

xryc agripnia said...

EΛα ντε...τι ειπα;

:)

eryx-t said...

Ωραία τα λέγουν όλοι αυτοί μουσικώ τω τρόπω, μα κι εσύ παρα πολύ όμορφα κι εύστοχα τα συνοψίζεις κι εξαίρετα πάντα τα φωτογραφίζεις.