Wednesday, December 13, 2006

Χριστουγεννα ειναι...

...η στολισμενη πολη...
...τα φωτακια στον τοιχο μου...
...o Nτικενς...
...Ο Εμπενιζερ Σκρουτζ...
...οι χειρογραφες καρτες...
...το love actually...
...η αγελαστη πολιτεια...
...το Asti martini...
...τα καλαντα απο την ανηψια μου...
...τα μελομακαρονα στο τραπεζι...
...η Ξ.που ερχεται παντα αυτη την εποχη...
...οι απατεωνιες στα χαρτια το βραδυ της Πρωτοχρονιας...
...τα εξαντλητικα πρωινα,το πρωτο πρωινο του χρονου...
...οι καλικαντζαροι που σκαρφαλωνουν στο σπιτι...
...τα δωρα που αγοραζουμε με αγαπη για τους φιλους...
...ο τυπος με το ακορντεον που περναει,παντα τετοια εποχη,κατω απο το σπιτι μου...
...οι Χριστουγεννιατικες μουσικες...
...και πολλα αλλα που δεν μπορω να θυμηθω τωρα.

Θυμηθηκα ομως να κανω ενα cd για τους φιλους μου και τα αφηνω κατω απο το δεντρο και σε σας.Δωρακι Χριστουγεννατικο...με πολυ αγαπη.

Καλα Χριστουγεννα να εχουμε.Ηρεμα,ομορφα και τρυφερα.

12 comments:

xryc agripnia said...

To cdακι δεν ειναι μιξαρισμενο,
οποτε-για καλυτερο αποτελεσμα-ακουστε τα με τη σειρα.
:)

Παπαρούνα said...

αφου σου το πα...δε μου βάλανε ακόμα το κον-ξ..:((

(Βασικά για τον χιονάθρωπο ήθελα να σχολιάσω, αλλά μ' έπιασε το παράπονο;ρ)

φιλί,
η γκρινιάρα παπαρούνα

Anonymous said...

τέλειο...αν και δεν εχω σχέση με αυτές τις γιορτές (you know χεχε)δεν μπορώ να μην υποκλιθώ...

ion said...

εμένα μου άρεσε η φωτο. Πολύ ζεστά στολισμένο σπίτι.

Εσύ το στόλισες? Το δικό μου (που είναι και φοιτητικο) δεν το στόλισα. Φαντασία έχω αλλά απο διακόσμηση, και μάλιστα εορταστική, τίποτα!
Το μόνο που θυμίζει κάπως Χριστούγεννα είναι ενα ξωτικό που έδινε δωρεάν με το μπουκάλι η Coca Cola και μια περσινή ευχετήρια κάρτα..

Ιδέες για διακόσμηση δεκτές

xryc agripnia said...

**παπαρουνα...εχω δωσει οδηγιες στο λινκ να περιμενει το κον-ξ σου.
Mην γκρινιαζεις.:)

**Αnonymous...i know?
(ευχαριστω σε)

**Ιοn...το σπιτι μου ειναι ενα τσιρκο απο μονο του.Μην νομιζεις οτι τη διαφορα την κανουν τα λαμπακια.

Anonymous said...

Πολύ γλυκό και γιορτινό post. Κατεβάζω και το cd σου τώρα.
Χαίρομαι που σε ανακάλυψα. Θα έρχομαι για επίσκεψη
Τα φιλιά μου!

τσέλιγκας said...

Πολλά προβλήματα με τις dsl βλέπω και ανησυχώ! Τι πάτε και βάζετε ΟΤΕ με τις απεργίες που κάνουν, θα σας έρθει του χρόνου!

Η εσπρεσιέρα κάνει ακόμη μερικά νερά και φοβάμαι να την πετάξω απ' το παράθυρο μη βρει κανένα φουκαρά που θα περνάει από κάτω.

Μαθαίνω όμως το αφρόγαλα.
Εγώ θέλω και σι-ντί με τσάμικα.

alienlover said...

:))) ευχαριστουμεεε :)

πολύ ωραίο το σιντάκι, καλά κι ευτυχισμένα Χριστούγεννα ...

πολυβιος said...

ήδη διανέμεται στο χώρο της "δουλειάς"
χε-χε

πολυβιος said...
This comment has been removed by the author.
xryc agripnia said...

**Evita...you are welcome anytime.

**Μonsier...τα τσαμικα με το αφρογαλο,που κολλανε καλε;

**Ioanna...εγω ευχαριστωωωωωωω!

**πολυβιε...δεν γλυτωνω απο τη γιαφκα δηλαδη;Αρεσε,αρεσε;


Τα φιλια μου και πεντε-εξι καληνυχτες.

ocsoul said...

ένα απο τα καλύτερα κείμενα που έχω διαβάσει για τα Χριστουγεννα :) Χρονια Πολλά!