Monday, December 11, 2006

Βελιγραδι.


Πως περιγραφεις ενα ταξιδι;
Πως μεταφερεις εικονες,μυρωδιες,
χρωματα,ηχους με το μοναδικο τροπο που τα εζησες;
Πως μιλας για τα σημαδια απο τον πολεμο,
για τις ζωντανες νυχτες και τις μικρες μερες;
Για τα μεγαλα,πεντακαθαρα παρκα,
τα ποταμια,την παλια πολη,το αφθονο πρασινο;
Για τα υπογεια μπαρ και τα συνεχως γεματα καφε;
Για τα παιδια που μεγαλωσαν-ευτυχως-στην Ελλαδα και σου μιλανε απταιστα ελληνικα;

-Πως περιγραφεις ενα ταξιδι;

-Δεν το περιγραφεις...απλα το προβαλεις συνεχεια μεσα σου και αυτο παιρνει τη θεση που του ανηκει.

-Ηταν πολυ ωραια.



Υ.Γ...Τραγουδι σαν ταξιδι ή ταξιδι σαν τραγουδι.

5 comments:

hotel iris said...

το τραγουδάκι σου το παίζω από το πρωί και είναι συνέχεια στο μυαλό μου.

nyctolouloudo said...

δεν ξέρω πως είναι σήμερα το Βελιγράδι.κάποτε ήταν πολύ όμορφο αλλά έχω να περάσω από την χρονιά που άρχισε ο πόλεμος.τώρα φοβάμαι να περάσω την Γιουγκοσλαβία.

ένα πράγμα λέω πάντα. ποτέ, μα ποτέ δεν μας είχαν κλέψει στην Γιουγκοσλαβία. στην Ελλάδα, στην Ιταλία και στην Γερμανία μας έχουν κατακλέψει.

πολυβιος said...

οπότε είσαι έτοιμη για αύριο
χοχοχοχο

alienlover said...

:) τι ωραία :) το τραγουδάκι είναι υπέροχο, από τα αγπημένα μου..

xryc agripnia said...

**tifoeus...Χαιρομαι που σ'αρεσουν οι μουσικες μου.

**Μεθυσμενακι...ετοιμασου για πολωνια την ανοιξη και ασε τη Σερβια.

**Πολυβιος...χρονια πολλα,μικρε μου.
Παντα ετοιμη!Χοχοχοχο!

**ioanna...;)

**wisdom...Eιναι ταξιδιαρικο τραγουδι απο μονο του.Φαντασου να το συνδεσεις με ταξιδια!


Φιλια και καλημερες!