Thursday, November 30, 2006

Οταν οι buena vista social club...

... εχουν κεφια κανουν κατι περιεργα και ομορφα πραγματα.

Κανουν δηλαδη οτι κανει και ο Cave οταν εχει κεφια.

Οπως και εγω δηλαδη,οταν εχω κεφια φοραω τις καλτσες μου αναποδα,αγοραζω δωρα,φτιαχνω ζεστες σοκολατες με αρωμα καρυδας και πολλα cd για τους φιλους μου,γελαω πολυ και πειραζω τους παντες.
Αλλα σημερα δεν εχω και πολλα κεφια,οποτε δεν εχω και πολλα να πω...
Καλησπερες και ζεστα φιλια.

Υ.Γ...Βρες ολο το δισκο εδω και μην το πεις πουθενα,ναι;


**Update P.S.....και αφου δεν εχεις κεφια γιατι δεν ανεβαζεις κι'αλλα ρε τσιγκουνα;
(Για σενα που σου αρεσουν αυτα και μου τη λες για τα tags.)
**1(αυτο μ'αρεσει πολυυυυυ)
**2
**3
**4

6 comments:

snikolas said...

Αν είναι να μας δώσεις και άλλα τέτοια… δεν θα πούμε τίποτα! :)

xryc agripnia said...

Να δωσω,να δωσω.
:)

Anonymous said...

τα tags που είναι ακριβώς?!?!

please...τραγουδίστρια του Libertango? please? ? μα δεν θα κοιμηθώ αν δεν μάθω. please? :D:D

xryc agripnia said...

Μα για να μην κοιμηθεις το εκανα.
:)

hotel iris said...

Tι παιδί είσαι εσύ και τι ωραίες μουσικές είναι αυτές που μας χαρίζεις; Πως και δεν σε είχα ανακαλύψει πιο πριν;

xryc agripnia said...

Κρυβομαι tifoeus...γι'αυτο.
:)

Καλη ακροαση και καλη σου νυχτα.