Wednesday, November 22, 2006

Faithless(ταιριαζει και με το προηγουμενο ποστ.)

Ισως ειμαι ο μοναδικος ανθρωπος που λατρεψε το Νo Roots οσο κανενα αλλο αλμπουμ τους.Ψεμματα,τοσο οσο το Outrospective.
Εκανα το Miss U less και το No roots σημαια μου.
Και νομιζα οτι ποτε δεν θα με ξανασυγκινησουν τοσο.
Αλλα εδω και πολλες μερες εχω φαει μεγααααααλο κολλημα.
Ξανα.Και ξανα.Και ξανα...και ξανα!

Και επειδη εκλεψα ενα λινκακι για την κοπελια ,
το αφηνω πισω απο τη γλαστρα και για σενα.
Μην εισαι χαζο,τσιμπα το και ακου τερμα το Last This Day.
Και κανε μου τη χαρη να δωσεις βαση στους στιχους του To Αll Νew Αrrivals.

13 comments:

xryc agripnia said...

(password=mp3review)

:)

mindstripper said...

Εγώ λίγο νεράκι το έριξα στη γλάστρα πάντως. :-*

πολυβιος said...

(και) για αυτό σε αγαπάω !

loukoumaki said...

thanks :)

xryc agripnia said...

:)

mindstripper said...

Επανήλθα.
Δεν ξέρω πως να το πω, αλλά είναι αριστούργημα ο δίσκος.
ΠΩ ΠΩ ΠΩ!...

Anonymous said...

Ενθουσιάζεσαι μάλλον εύκολα αλλά σαν να έχεις δίκιο αυτή τη φορά.

Anonymous said...

το cd είναι καταπληκτικό!
"κόλλησα"!
σ'ευχαριστώ πολύ πολύ για το δώρο!
ipodάκι και μπιζέλω χοροπηδάνε από τη χαρά τους και στήνουν αυτί να μην χάσουν ούτε λέξη από τους στίχους.

xryc agripnia said...

Ωραια...χαιρομαι που σας αρεσε.:)

Τα φιλια μου.

m.hulot said...

η "διασκευή" στο lullaby είναι πολύ καλή. τραγουδάει και η cat power ή κανω λάθος;

xryc agripnia said...

Η Cat Power συμμετεχει στο A Kind Of Peace...το 9.

βλαχακι (το) said...

"nightfall down the Thames" από τον Atkinson Grimshaw....

Me:Moir said...

P.S.