Friday, June 03, 2005

Πηρα το καινουργιο...

...(επιτελους) βιβλιο στο Τσαγκαρουσιανου.Το διαβασα σε δυο ωρες και μετα εκανα κατι που δεν το εχω ξανακανει ποτε.Το ξαναρχισα απο την αρχη.Την ιδια στιγμη.
Δεν ειναι το βιβλιο που θα θυμαμαι σε ολη μου τη ζωη-ναι,υπαρχουν τετοια-αλλα ειναι ενα μικρο βιβλιαρακι που τα κειμενα του σου χαιδευουν την ψυχη.Αυτο και μονο.






Υ.Γ...στην Αυστρια,λεει,βρηκαν σε ενα σπιτι,2 νεογεννητα κατεψυγμενα και ενα θαμμενο μεσα σε τσιμεντο.

Υ.Γ2...Τι ανθρωποι ειναι αυτοι,Χριστε μου;;

2 comments:

xryc agripnia said...

Γιατι συνεχιζει να μου δινει την ιδια αισθηση που μου εδινε πριν 10 χρονια.Και αυτο μου αρεσει...

xryc agripnia said...

(εγραψα αυτο το Post και μετα ολοι αρχισαν να μιλαν για τον Τσαγκαρουσιανο και δεν ηξερα γιατι.
Σημερα ειδα αυτο b r e a t h e: τι χαρα! και καταλαβα.
Αν δεν υπηρχαν ημερομηνιες θα ενοιωθα σαν γλυφτρακι.)