Saturday, June 25, 2005

Μια φορα και εναν καιρο...


...ηταν ο ανθρωπος.Μολις πετυχα ενα επεισοδιο σε ενα καναλι που δεν το πιανω συνηθως αλλα σημερα λογω αερα ειναι σχεδον τζαμι.TV1.

Συγκινηθηκα.Ειχα χρονια να το δω.Πετυχα ενα επεισοδιο λοιπον για την Αρχαια Ελλαδα.Και συγκεκριμενα για την Αθηνα και τη Σπαρτη.Πως φτιαχτηκε ο Παρθενωνας,οι πολεμοι,η πανωλη,ο Σωκρατης,ο καιαδας,η σπαρτιατικη εκπαιδευση και πολλα αλλα.
Εν τω μεταξυ εμεινε κατα λαθος η τηλεοραση σε εκεινο το καναλι,ακουσα τη μουσικη και ετρεξα αμεσως.Το θυμομουν.Ειδα τους τιτλους στην αρχη και ηξερα τι θα γινει παρακατω.(ειναι απιστευτο τι υπαρχει μεσα στο κεφαλι μας και εμεις δεν εχουμε ιδεα.)

Και σκεφτομαι τωρα,πως μεγαλωσα εγω και πως η ανηψια μου.Το φραγκολ ροκ,το σουσαμι ανοιξε,ο ροζ πανθηρας,ο γυρος του κοσμου σε 80 μερες,η καντυ,ο σπορτ μπιλι,ο φρουφρου, και ποσα αλλα μπορω να πω τωρα απεναντι στα ζουζουνια της ανηψιας μου και στα τζι-αι-τζο.
Ειμαι ευτυχισμενη που τα εζησα ολα αυτα.

6 comments:

mindstripper said...

ειναι απιστευτο τι υπαρχει μεσα στο κεφαλι μας και εμεις δεν εχουμε ιδεα

Αυτό ξαναπές το. Δεν υπήρχε ποτέ περίπτωση να το θυμηθώ το συγκεκριμένο. Πρέπει μία φορά να μαζώξουμε τις ανηψιές και να τις επιμορφώσουμε με προβολές της αρχαιότητας... :P

H δικιά μου πάντως ξετρελλάθηκε όταν είδε τον Νιλς Χόλγκερσον ;-)

Παναγιώτης Βρυώνης said...

Διαβάστε τον μίρο βωμό στα 80s, θα σας θυμίσει κι άλλα...

Κωστής said...

Απίστευτη σειρά...Είχα όλα τα βιβλία...
Τι μου θύμισες...

Μόλις κατέβω Ελλάδα θα ανέβω στο πατάρι να τα ψάξω πάλι...

xryc agripnia said...

Σημειωσε και αυτο:...να ανεβω στο παταρι να τα ψαξω παλι και να τα βγαλω φωτοτυπιες για τους φιλους μου(βλ.archive).

issallos said...

σημερα στα παιδια απαγορευουμε την ευαισθησια........ το πιοευαισθητο πραγμα που τους επιτρεπουμε να κανουν ειναι να εχουν επαφη με πληκτρα αφης...για να ανοιγουν το play station.....τι κοσμος !!!!

Κωστής said...

Don't worry. Το σημείωσα, αλλά θα αργήσει λίγο!!! :)