Tuesday, May 31, 2005

Τελος Μαϊου...

...και κοιμαμαι με δυο κουβερτες και το παραθυρο κλειστο.Η υγρασια ξεπερναει το 90% το πρωι και το βραδυ και εγω βαζω αλοιφες και παιρνω χαπια για να μην με ποναει το γονατο μου.
Εχω παρατηρησει οτι οσο μεγαλωνω,εχω προβλημα με τη γραφη μου.Γινεται μια μορφη -ηπιας φανταζομαι-δυσλεξιας να εμφανιζεται σε μεγαλη ηλικια;Ή μηπως παθαινω αλτσχάιμερ και δεν το εχω καταλαβει?(ειναι σοβαρο ερωτημα αυτο,δεν το λεω για αστειο)

Νυσταζα ξαφνικα....(φαντασου,μεχρι και σε μενα φερνω υπνηλια.)

Καληνυχτα μας.

2 comments:

Unknown said...

Κατι παρομοιο παθαινω και γω. Δεν ξερω για δυσλεξια (λιγο αργα νομίζω πια) αλλα η ηλικια ολο και κατι εχει να κανει.
Ειναι και ότι σκεφτομαι σε δυο γλωσσες ταυτοχρονα. Μπερδεψοδουλιες.
Αλτσαχαιμερ? Δεν νομίζω!!! Θυμαμαι ακομη και αυτα/αυτους που θα ήθελα πολύ να ξεχασω

xryc agripnia said...

Α,ναι..αυτα δεν ξεχνιουνται ποτε.