Thursday, May 19, 2005

Μερικες φορες,μου γυριζει...

...το μυαλο.Σε υπερβολικο βαθμο ομως.Νοιωθω το αιμα μου να ανεβαινει,τα κοκκαλα μου να κανουν θορυβο και τοτε ξερω οτι ειμαι ικανη να κανω φονο.Προχθες ανεβηκα Θεσσαλονικη.Εβραζε ο τοπος.Μες το μεσημερι ειδα εναν τυπο να γραφει με σπρει κατω απο μια γεφυρα.(Γενικα εχω προβλημα με αυτο.Σε σημειο που θελω να παρω ενα σπρει και εγω και να κανω αντιλογο.Π.χ"η ιδιοκτησια ειναι δυστυχια",λεει ο χ αναρχικος."αμα σου καψω το ΧΤ τοτε θα το καταλαβεις"θα λεω εγω.)Εγραφε λοιπον, με παθος και δυστυχως με ειχε πιασει το φαναρι και δεν εφευγα.Κατι για την Κυπρο εγραφε αλλα δεν εβλεπα καλα.Πρασινο...κανω λιγα μετρα και σταματαω παλι.Ο τυπας εφευγε και το μεγαλουργημα του φαινοταν πλεον καθαρα:Η ΚΥΠΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΗΚΗ.Ηρθε και εδεσε με ενα:
Η ΜΑΚΕΔΩΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ που ειδα προσφατα σε ενα φορουμ και το επαθα το εγκεφαλικο.Γαμω το κερατο μου....απορω.Εχουν ανοιξει ποτε ενα βιβλιο ιστοριας ολοι αυτοι ή απλα κανουν copy-paste οτι τους δινουν?

Δεν λεο πως αιγο δεν κανο λαθι αλλα ωταν πρεσβεβης κατι,μαθαι τουλαχυστον πος γραφαιται.


Ασταδιαλο με την αμορφωσια μας πια.



Τα πηρα παλι.

2 comments:

mindstripper said...

Εντάξυ βρε κωπαιλιά, πος κάνις έτση?

Πού θα πάει, θα βγούνε και τα ΑΙ speller τσέπης κάποια στιγμή.

Lili said...

sto forum...μπας και λεγοταν ΑΣΣΟΣ ο τυπος?
:D