Monday, May 23, 2005

Μ'αρεσουν...

...τα μαχαιρια.Εχω καμια δεκαρια αλλα οταν βλεπω κανουργιο
-καλο- μαχαιρι δεν μπορω να αντισταθω και τ'αγοραζω.Επισης δεν αφηνω κανεναν να τα χρησιμοποιει.Ενταξει,οχι ολα αλλα τα καλα σιγουρα.Λενε οτι οι μεγαλοι σεφ,οταν φευγουν απο τη δουλεια και πανε σπιτι παιρνουν το μαχαιρι τους μαζι.Ετσι και εγω.Τ'ακονιζω,τα πλενω,τα στεγνωνω-ενταξει,δεν τα παιρνω και στο σπιτι-και τα αφηνω με ευλαβεια να κολλησουν στον ειδικο μαγνητη που εχω στην κουζινα.
(Δεν μπορω να πω...με εχουν "κερασει" πολλα ραμματα για αυτη μου τη συμπεριφορα.)

Χθες λοιπον,πανω στην ανταρα της δουλειας,γλυστρισε ενα απο τα μεγαλα μαχαιρια και πριν προλαβει να πεσει στο πατωμα,εχωσα τον αντιχερα μου επανω του.Επειδη ειχα πολυ δουλεια εκεινη την ωρα εδεσα μια πετσετα πανω του και συνεχισα.Εβλεπα κατι σταγονακια να πεφτουν στο πατωμα αλλα δεν εδωσα σημασια.Μολις τελειωσα-1 ωρα μετα-και ανοιξα την πετσετα επαθα μια φρικη.Η πληγη εχασκε ορθανοιχτη και το αιμα αν και ειχε περασει τοση ωρα ετρεχε αφθονο.Δεν πηγα στο γιατρο για ραμματα-μετα απο το επεισοδιο της επιληψιας δεν του εχω και τοση εμπιστοσυνη-αλλα μαλλον εκανα μαλακια.Οτι και να ακουμπησω η πληγη ανοιγει και αιμορραγω.Αλλα τωρα δεν γινεται τιποτα μαλλον.

Γι'αυτο λοιπον και εγω,μπαταρα τον αντιχειρα μου με εναν τεραστιο επιδεσμο και αναρωτιεμαι αν ο χωρος ειναι καταλληλος για διαφημιση.

Ακουσμα:..."το πιο ωραιο ειναι το επομενο λιμανι"....απο τον Παυλιδη.

Υ.Γ.....καληνυχτα μας.

4 comments:

Zpi said...

Ωραίο το cdάκι του Παυλίδη αλλά για σήμερα περίμενα ότι θα διάλεγες το "Μαχαίρι".
:)

xryc agripnia said...

:-))

(ποτε δεν μου αρεσε "αυτο" το μαχαιρι.)

Lili said...

Oταν εχεις πληγη..(τογραψα νομιζω και στο αλλο μπλογκ,αυτο με τα τρυκ...) σπας ενα ωμο αυγο,βγαζεις την πετσα που ειναι στο εσωτερικο του κελυφους(ημιδιαφανη) και "κλεινεις| την πληγη σου σαν να ηταν κολλητικη ταινια.
Η πληγη λογικ αθα κρατηθει κλειστη μεχρι να πας για ραμματα.


Για το τωρα, θα σε συμβουλευα να αγορασεις ρετσινολαδο πολυ καλης ποιοτητας, πρασινο πηλο σε σκονη (και τα δυο ειναι βρωσιμα αν ειναι καλης ποιοτητας) και να φτιαξεις μια παχια λασπη την οποια θα βαλεις πανω στην πληγη.
Θ με θυμηθεις, πολλοι αποφυγανε τα ραμματα μ αυτον τον τροπο.
Α και να αποφυγεις ζαχαρη και junk food για λιγο καιρο.


Περαστικα σου.

xryc agripnia said...

Ευχαριστω...θα το εχω κατα νου,γιατι το εχω χομπι μου να κοβομαι.
:-)