Saturday, May 21, 2005

Φυσαει δαιμονισμενα...

...και ειχε ενα τελειο ηλιοβασιλεμα με πολλα συννεφα και παιχνιδια με τον ηλιο.Μολις ειχαμε βαλει τα χοντρα στις βαλιτσες και σημερα αναγκαστηκαμε να τα ξαναβγαλουμε.Με βολευει το κρυο ειναι αληθεια αλλα λιγο ποναει το ποδι μου.Σημερα γουσταρω να πιω πολυ αλλα αρχισα κατι αντιφλεγμονωδη και μαλλον δεν κανει(εε?).
Επιτελους σε λιγες μερες θα τελειωσει και αυτο το πρηξιμο με το eurovision.Δεν θελω να το ξανακουσω αυτο το τραγουδι ποτε ξανα...και ας βγει και πρωτο οπως λενε οι ειδικοι(Μ.Χ).
Παρ'ολα αυτα θα το δω σημερα για να εχω και εγω κατι να συζηταω αυριο με τους φυσιολογικους ανθρωπους. :-p

Αυριο θα τελειωσω και το βιβλιο που τοσο καιρο παιδευω.
Καληνυχτα μας.


Άκουσμα:"ο καθρεφτης" του Φοιβου.(ειχα καιρο να τ'ακουσω και το'χα πεθυμησει.)
"Μα εγώ θα κάνω τον καθρέπτη μου κομμάτια
ξέρω ότι αυτόν που κρύβει πίσω του είσαι εσύ
Εσύ που ψάχνεις πίσω από τα μαύρα σου τα μάτια

να καθρεπτίσεις μόνο εμένα στην ζωή."

No comments: