Wednesday, May 02, 2007

Αυτες τις μερες...

...περασα πολλες ωρες με την ανηψια μου,μετα απο πολυ καιρο. Συνειδητοποιησα τη μεγαλη αγαπη που της τρεφω και επιβεβαιωσα τη δικη της. Το χερι της ηταν συνεχως μεσα στο δικο μου,τα σχεδια της για το μελλον με περιλαμβαναν,συνεχιζε να λεει το ονομα μου με απιστευτη γλυκα.Στο αυτοκινητο τραγουδουσαμε τα τραγουδια "μας",στο αγαπημενο μας καφε πιασαμε την αγαπημενη μας θεση και στο καταστημα με τα παιχνιδια πηραμε οτι ζητησε η ψυχουλα της.
Στο ταμειο η κυρια της ειπε "πω,πω....ολα αυτα για σενα;Ποσο πολυ σ'αγαπαει η θεια σου" και μετα ακολουθησε ο εξης διαλογος:
-Σ'αγαπαω και περασα πολυ ομορφα σημερα.
-Ναι,αλλα δεν θελω να μ'αγαπας μονο οταν σου αγοραζω παιχνιδια.
-Οχι...αμα θες να τα αφησουμε ολα.

Και σ'εκεινο το σημειο,ισως να δακρυσα και λιγο.

7 comments:

0comments said...

Να δεις με τα παιδιά της τι θα πάθεις!
ΚΑΛΟΜΗΝΑ!

lo-li said...

Σ' εκείνο το σημείο ίσως με συγκίνησε κι εμένα λίγο! Tα παιδιά έχουν εκείνο το χάρισμα να σ εκπλήσσουν εκεί που δεν το περιμένεις:-)

nosyparker said...

Έλα ρε, κι εγώ δάκρυσα που σε διάβασα ;-)

ONOMATODOSIA said...

απαντανε,ετσι τα παιδια;

τι ωραια!!!

Unknown said...

τυχερά ανίψια, τυχερότερη θεία ;)

leila said...

τυχεροι οι ανθρωποι που νιωθουν τετοιες στιγμές.. που αγαπούν και που αγαπιούνται..
με τα παιδια ειναι πιο απλα φαινομενικά.. αλλά ειναι και πιο απρόβλεπτα καθότι φέρονται αυθορμητα!!

xryc agripnia said...

:)
Ναι,ναι...ειμαι και τυχερη και χαζοθεια.