Friday, May 11, 2007

Πριν λιγο καιρο...

...με πηρε τηλεφωνο η γιαγια μου.Την αγαπω πολυ αυτη τη γιαγια-εχουμε το ιδιο ονομα και εχουμε την ιδια μερα γενεθλια-αν και τη βλεπω λιγο.
-Ελα archive...θελω να ερθεις μια μερα απο δω και να παμε να παρουμε ενα μηχανημα να παιζει κασσετες.
-Τι κασσετες,ρε γιαγια;
-Αυτες που δινουν με τις εφημεριδες.
-Ααα,τα ντιβιντι εννοεις;
-Ναι,μωρε...αυτα.
-Καλα...θα ερθω να σε παρω.
Μια μερα μετα με παιρνει ξανα.
-Ελα...(ειναι και ανυπομονη)...πηγα και το πηρα!
-Καλα γιατι δεν με περιμενες;
-Ε,να....

Σημερα πηγα απο το σπιτι της.Της πηρα ενα ωραιο μπουκετο λουλουδια και της εκανα εκπληξη.Ειδα και το dvd κατω απο την τηλεοραση και λεω κατσε να δω τι βλεπει.
-Τι ταινιες ειναι αυτες,ειπα και σηκωθηκα να δω ενα πακο δισκακια που ειδα εκει διπλα.
-Ε,να...απο τις εφημεριδες.
-Τι'ναι αυτα ρε γιαγια;
-Αγγλικα,παιδι μου.Ειπα να θυμηθω τι ξερω.
-Δηλαδη πηρες το dvd για να μαθεις αγγλικα;
-Ναι...τις βαριεμαι τις ταινιες.

10 comments:

nosyparker said...

Έλα ρε, φοβερή η γιαγιά! Κι η δικιά μου ώρες ώρες κάνει κάτι πράματα που σε κουφαίνουν. :-D


ΥΓ Να σου 'ρθω το καλοκαίρι; Μάλλον θα ξεμείνω πάλι μόνη στην πόλη.

Anonymous said...

καταπληκτική η συνονόματη γιαγιά!
από τα πιο ωραία που διάβασα τον τελευταίο καιρό.
:)
σε φιλώ!

GLOBAL said...

σούπερ-γιαγιά cheers!

lo-li said...

χαχαχαχα τέλεια! Οι καημένες τι να κάνουν κι αυτές..

snikolas said...

Η γιαγιά σου είναι super! Να την φέρεις σε καμιά blogοσυνάντηση!

Anonymous said...

Καλά..!!:-) Αυτό θα πει δίψα για γνώση!
Κι εμένα μου πετάει κανένα αγγλικό που κ που -τα βασικά εντάξει.."Very well, thank you!" και τέτοια.

aggelika said...

τι μοντέρνα γιαγιά!! ο δικός μου παππούς μας μίλαγε ιταλικά!

nyctolouloudo said...

σούπερ η γιαγιά!

μήπως βλέπει παρα πέντε;

Unknown said...

είδες τι κάνει το παρά πέντε;; ή μήπως αυτό μιμείται τη γιαγιά σου;;;;;;) θυμήθηκα και τη δική μου γιαγιά, στα τελευταία της όταν τα είχε χάσει λιγάκι και μπορεί να μη θυμόταν τι έκανε πριν από λίγο αλλά τις έρχονταν έντονες αναμνήσεις από το παρελθόν και της ήρθε μία πολύ έντονα σήκωσε ξαφνικά τα χέρια της τα έσφιξε σε γροθιές και άρχισε να μας λέει σε άπταιστα αγγλικά you fucking bastards αλλά γεμάτη χαμόγελο, τα είχε μάθει στον πόλεμο, οι γιαγιάδες είναι απλά υπέροχες ;)

alienlover said...

thea i giagia, mpravo tis!!!