Tuesday, May 08, 2007

Μου φανηκε...

...οτι φυσουσε το πρωι και χαρηκα πολυ γιατι- φετος συγκεκριμενα- μου εχει λειψει ο αερας.
Και ειδικα ο αγερας του Αιγαιου.
Κατεβηκα για καφε στο κεντρο και μου φανηκε οτι βρεθηκα στην Ικαρια.Στο χωριο που δεν δουλευει κανεις τα πρωινα.
Ο αερας συνεχιστηκε-ή ετσι τουλαχιστον νομιζα- και εγω κυκλοφορουσα στο κεντρο μεχρι που μια μικρη πιτσιρικα μου εφτιαξε τη διαθεση.Ηταν ντυμενη με μια στολη εθελοντισμου και μοιραζαν φυλλαδια για την μεσογειακη αναιμια μαζι με τις φιλες της.Ηταν περιπου 10 χρονων,μικροσποπικη και γεματη ενεργεια-ετσι τουλαχιστον την ενοιωσα καθως περπατουσε λιγα μετρα μπροστα απο μενα.Καποια στιγμη σταματησε σε εναν τοιχο γεματο αφισες για συναυλιες και εβαλε μια φωνη στις φιλες της:"AΧ!...οι Pink Floyd εχουν συναυλια!".Φυσικα και κοιτουσε μια αφισα για ενα tribute στους pink floyd αλλα εμενα μ'επιασε τρελλο γελιο.Οχι τοσο γιατι μου φανηκε αστειο αυτο που ειπε αλλα γιατι ηταν 10 χρονων και ουρλιαξε γιατι νομιζε οτι θα τους δει live.Και αμεσως σκεφτηκα οτι ετσι θα ηθελα να ειναι και μενα τα παιδια μου.
Μετα συνεχισα τη βολτα μου και το αερακι ειχε γινει πιο δυνατο.
Γυρνωντας με το αυτοκινητο,καταλαβα οτι τελικα δεν ηταν αερας στ'αυτια μου αλλα αυτο εδω το τραγουδακι των cocorosie που με ακολουθει τις τελευταιες μερες.

Φιλια και καλησπερες.

5 comments:

Anonymous said...

Αισθαντικό. Όμορφο.

tzonakos said...

Πάρα πολύ όμορφο. Συγκινητικό :)
Καλησπέρα.

Unknown said...

υπέροχο τραγούδι, αλλά και ο αέρας σήμερα είναι καταπληκτικός έχει καθαρίσει την ατμόσφαιρα, όλα φαίνονται πλέον καθαρά στον ορίζοντα, όπως και αυτό το κορίτσι, όπως και αυτό το τραγούδι ;)

tifoeus said...

και δω φυσάει σήμερα, μυρωδιές από φρεσκοπλυμένες μπουγάδες και αύρα θαλασσινή...
το μυαλό δεν θέλει πολύ και παρασύρεται στα δικά του ταξίδια
στο δικό μου αγαπημένο νησί,
στην επόμενη στάση από το δικό σου νησί.
ακούω το τραγούδι σου και πάω για ύπνο,
σε φιλώ.

xryc agripnia said...

Ξυπνα...φτασαμε.

:)

Φιλια και καλημερες σε ολους.