Monday, April 30, 2007

Και οσο καιρο...

... εγω ειμαι χαμενη σε διαστημικα ταξιδια,σε πολιτειες ουρανιες και κηπους με ζουμπουλια και ηλιανθους,η γη συνεχιζει να γυριζει,ο ηλιος να ζεσταινει και ο κοσμος να ζει.
Ακουσα λοιπον οτι η Patti Smith διασκευασε αγαπημενα της τραγουδια και ηδη κολλησα με κανα δυο.Ακου εδω και αν σ'αρεσει η Patti,ψαξε το δισκο. Ο Rufus εβγαλε καινουργιο δισκο και να τι μου αρεσε.Και φυσικα μετα απο χρονια αναμονης,οι Oi Va Voi κανουν ενα δισκο που θα συνοδευει τα καλοκαιρινα μου μεσημερια οπως ακριβως εκανε και ο προηγουμενος τους.
Και φυσικα να μην ξεχασω την κομματαρα της Τracey Τhorn -το site της ειναι υπεροχο,δες το- που παιζει στ'αυτια μου κανενα διμηνο τωρα.

Μια μεγαλη καλησπερα και δροσερα φιλια.

7 comments:

Παπαρούνα said...
This comment has been removed by the author.
Παπαρούνα said...

..κι άμα σκεφτείς πόσο καιρό μού πήρε για να καταλάβω τί είδους συγγένεια έχει ο Ρούφους με τη Μάρθα...Έπρεπε να δω το ντοκιμαντέρ για τον Leonard Cohen για να εξυχνιάσω το μυστήριο..

hotel iris said...

μ΄ αρέσει αυτό το μπλε με ξεκουράζει και αυτό το αεράκι που τρεμουλιάζει τη θάλασσα, νομίζω το μυρίζω,
φιλιά.

Archimidis P. said...

Την καλησπέρα μου και καλό μήνα!
Πάτι Σμιθ δαγκωτό! :)

nosyparker said...

Ωραίο αυτό του rufus, το κατέβασα ;-) Καλό μήνα

nyctolouloudo said...

καλό μήνα μικρή και πολλές ευχές!

xryc agripnia said...

Καλο μηνα ευχομαι,με μυρωδιες καλοκαιριου και μουσικες εξαισιες.