Tuesday, April 24, 2007

The opposite of two.

Eνα:...εμεις.
Δυο:...παλι εμεις.


Η ανοιξη μπηκε με γοργα βηματα.Στις εξοχες χαζευω τις παπαρουνες και τις πασχαλιες.
Ονειρευομαι θαλασσες και ας ξερω οτι οι Μαγιατικες βουτιες μου,φετος ειναι απαγορευμενες.
Μαζευω ονειροσκονη απο τα βραδυα μου και την καταπινω λαιμαργα τη μερα,για ν'αντεξω.
Καθε μπουκια και ενα ριγος-εκει στο γνωστο σημειο της πλατης μου.
Για πρωτη φορα το σπιτι μου,μου φαινεται ξενο,τιποτα δεν με κραταει εδω μεσα.
Και ο χρονος περναει και ειναι σαν να μην περναει.
Και αν και γκρινιαζω γι'αυτα που δεν μπορω τοσο μ'αρεσουν αυτα που μπορω.

Καλησπερες και φιλια εκει εξω
.

4 comments:

Anonymous said...

μια ερώτηση.. καλά ακόμα στην εξοχή? .. δεν δουλευετε???

Anonymous said...

πολλά φιλιά

Anonymous said...

Δηλαδή, anonymous#1, όποιος δουλεύει δέν μπορεί να πάει στην εξοχή?

xryc agripnia said...

Φιλια και καλημερες σε ολους.

Και ναι,μεσιε ανωνυμε...αυτον τον καιρο δεν δουλευω.Πες οτι εχω αναρρωτικη αδεια.
:)