Tuesday, October 25, 2005

H ανηψια μου...

...δεν εχει κλεισει ακομα τα τρια.Το καλοκαιρι πηγε σ'ενα γαμο και απο τοτε εχει φαει κολλημα.Οτι και να κανει εχει να κανει με τη νυφη."Κοιτα περπαταω σαν τη νυφη.Βαλε μου φορεμα να μοιαζω με τη νυφη.Ετσι ειχε τα μαλλια της η νυφη",και αλλα τετοια απειρα φρικιαστικα.
Προχθες η μαμα μου εψαχνε μια αδεια κασσετα για την καμερα και επεσε σε μια,απο το γαμο του αδελφου μου.Η μικρη κολλησε.Να ο παππους,να η γιαγια,να ο μπαμπας,η μαμα και ολη η οικογενεια.Αφου κοιτουσε για κανα μισαωρο,ειπε να αφησει τις ντροπες και να ρωτησει:
"Γιαγια,εγω που ημουν;"
"Εσυ κοιμοσουν",της λεει η μανα μου.
Συνεχισε να βλεπει το γαμο και συγκεκριμενα το γλεντι.Μετα απο ωρα,ξαναρωταει:
"Γιαγια,εγω που ειπες οτι ημουν;"
"Εσυ κοιμοσουν στην κοιλιτσα της μαμας,παιδι μου",της λεει η μανα μου.
Αυτο περιμενε και αυτη για να ξεσπασει.
"Ναι γιαγια,αλλα αλλη φορα να με ξυπνατε και μενα οταν κανετε γαμο!"

3 comments:

nonplayer said...

Ψυχή μου, τι καλό που έιναι το ανήψι!

mistounou said...

Πολύ γέλιο! Κάτι τέτοιες ατάκες με στέλνουν κανονικότατα!

jojo said...

αυτές οι απαντήσεις των παιδιών είναι όλα τα λεφτά!
η αθωότητα με την οποία βλέπουν τα πράγματα είναι αποστομωτική.