Thursday, October 20, 2005

Πηγα σημερα με...

...την ανηψια μου,στα Γκουντις.Την ωρα που ειχε μπουκωθει με 13 πατατες και δεν μπορουσε να μιλησει ακουσα αθελα μου,δυο κοριτσακια απο διπλα να μιλανε.Και αρχισα να τα παρατηρω.Να'ταν γυρω στα 11 με 12.Ωραια ντυμενα-οχι με το γουστα της μαμας,τρωγαν με μαχαιροπιρουνο και μιλουσαν πολυ ομορφα μεταξυ τους.Πως αλλαξε ετσι η γενια σκεφτηκα.Εγω στην ηλικια τους ημουνα ντουγανι και μαλλον δεν διαφερα πολυ απο τους συμμαθητες μου.
Καποια στιγμη περασε απο διπλα τους μια κοπελια γυρω στα 16.Ειχε την κοιλια εξω,βαμμενα ματια και τον αναλογο τσαμπουκα της εφηβειας.Στο περασμα της εσπρωξε δυνατα την καρεκλα που καθοταν το ενα κοριτσακι και χωρις να πει τιποτα εφυγε.Τα μικρα κοιταχτηκαν και ειπαν κατι για αγενεια.Εκει επαθα πλακα.Η ωριμοτητα τους με ειχε σοκαρει.

(η δικια μου ακομη μπουκωμενη και αφηρημενη με το τζουνιοροπαιχνιδο.)
Μετα απο λιγο(και ενω τα καμαρωνα)ειδα το βλεμμα της μιας να εχει αστραψει.
"Ωπα" σκεφτηκα,"μαλλον κανενας γκομενος θα παιζει".
Ειναι αλλωστε η εποχη που θα νιωθουν τα πρωτα σκιρτηματα.Η μια κοιταξε την αλλη με νοημα και ενω ημουν ετοιμη για την μεγαλη αποκαλυψη ακουσα το εξης:
"Μεσα εχει παιδοτοπο.Να παμε μετα."




8 comments:

. said...

:) τι γλυκό...

Qfwfq said...

11 με 12 χρονών, να τρώνε με μαχαιροπήρουνα στα γουδις και να μιλάνε για "παιδότοπο"? Εγώ θα μπουκωνόμουν με 14 πατάτες για να κάνω παρέα στην ανηψιά σου.

Marina said...

Ευτυχώς που υπάρχουν και αυτά τα παιδάκια!!

Alexandra said...

Sweet

nonplayer said...

Εμφανίζονται κάτι τέτοιες περιπτώσεις και σ' αφήνουν μαλάκα...

xryc agripnia said...

(να σας πω την αληθεια σκεφτηκα για μια στιγμη να βγαλω και εγω τα παπουτσια μου και να βουτηξω στον παιδοτοπο.)
Τελικα δεν πεθαινει ποτε το παιδι μεσα μας.

τσέλιγκας said...

Εγώ κάτι ξαδέρφια που έχω σ'αυτήν την ηλικία προσπαθούν να οδηγήσουν αγροτικό! Τα πουλιά τα βρίσκει ο χάρος στο φτερό, τα ελαφιά όταν σκύβουν για νερό που λέει κι ο Νταλάρας. Μα εμένα που'μαι δέντρο μες στη γη με ξεριζώνει κάθε χαραυγή. Goodys και cinema οι πρώτες βόλτες, α ρε μεγαλεία.

xryc agripnia said...

Ναι,ρε συ....Γκουντις και σινεμα με το λεοφωρειο και επιστροφη
ν ω ρ ι ς!


@Domino...ειπες "παιδακια" και μονο αυτο ειναι αρκετο.