Friday, January 19, 2007

Να μαζεψω...

...εφτα Παρασκευες και να φτιαξω μια βδομαδα ανυπομονη και τρυφερη σαν αυτο.
...εφτα Σαββατοβραδα και να φτιαξω μια βδομαδα παρορμητικη και ξεσηκωτικη σαν αυτο.
...εφτα μεσημερια Κυριακης και να φτιαξω μια βδομαδα μελαγχολικη και γλυκεια σαν αυτο.
Και μετα να τις απολαυσω σαν το καλυτερο μου δημιουργημα.Καλημερες τρυφερες,σαν Παρασκευες.
Φιλια ξεσηκωτικα,σαν Σαββατοβραδα.
Αγκαλιες γλυκες,σαν μεσημερια Κυριακης.

υ.γ...για την Σ.που δεν ξυπνησε καλα το πρωι.

7 comments:

Anonymous said...

Σ'ευχαριστώ :)

Unknown said...

καλημέρα, πώπω θετική ενέργεια θα βουτήξω μερικές γενναίες τζούρες ;)

hotel iris said...

είναι να μην πέσεις στη γυάλα με το γλυκό μέσα. δεν έπεσα, περνούσα και με κουτούλησε κατακέφαλα...δηλώνω αθώος κι ας κυλιέμαι στο βούρκο της αμαρτίας...
καλό σ/κ μικρή με τις απίθανες μουσικές, ευχήθηκα να με αγαπά και να αγαπώ, στο εύχομαι και σένα!

xryc agripnia said...

**Σ...τιποτα.:)

**Street spirit...be my guest!

**tifoeus...στο ευχομαι,ματια μου και μου αρκει και μονο η καλη σου διαθεση.(αλλα να μ'ακους οταν μιλαω.)
;)

Anonymous said...

δώσε κι άλλα vibes++++++++!!!!
μπορούμε να κάνουμε τη ζωή μας καλύτερη!!και εγώ έχω εσένα να μου το θυμίζεις!

το βράδυ παίζει ο cayetano εκεί που τα είχαμε πεί..έλα κερνάω για όλα τα όμορφα που μας κερνάς εδώ μέσα!!

xxx

still ill said...

Ανυπομονησία,τρυφερότητα,παρόρμηση,διάθεση ξεσηκώματος,μελαγχολία,γλυκύτητα.
Καταλάβαμε,ο δόκτωρ Τζέκυλ και ο κύριος Χάυντ ωχριούν μπροστά σου:P

Σε ευχαριστώ για τα τραγούδια γλυκιά μου(όχι μόνο τα σημερινά).Έπαιζαν συνέχεια όλο το απόγευμα σαν φως που δε σβήνει ποτέ.
Τα φιλιά και την καληνύχτα μου:)

Anonymous said...

άρα έχω ήδη εφτά υπέροχες εβδομάδες να μου γνέφουν ξεκινώντας από αυτή την Παρασκευή.
θησαυρός είσαι!
:)