Sunday, January 14, 2007

"σήμερα στις 20.00 να βάλεις ετ-1, έχει σώτη.."

Ετσι ελεγε το μεηλ...και φυσικα 8 παρα 5 ειχα ανοιξει την τηλεοραση.Να δω το αγαπημενο μου ξωτικο.
Γιατι δεν μπορει να ειναι ανθρωπος.
Ειναι ενα μικρο,νευρικο,ξωτικο.
Μια κουκλα με πρασινα ματια που πετανε σπιθες και κοφτερο μυαλο.
Ενας μεγαλος μου ερωτας.
Ασχετα με το ποσο μ'αρεσουν τα τελευταια βιβλια της,καποτε την αγαπησα πολυ και δεν θα βγει ποτε απο μεσα μου.

Υ.Γ...μπορει να βγηκε σε χιλια αντιτυπα αλλα εγω το βρηκα.
Υ.Γ2..."Ο Ερωτας Θα Μας Κανει Κομματια.
Υ.Γ3... Μας εχει ηδη κανει."

6 comments:

ka8y said...

Είχε σώτη και την έχασα??? :-(

hotel iris said...

αν υποψιαστώ ότι έκανες αυτά τα χιλιόμετρα, οδηγώντας νοτίως και με συνοδηγό τσουρέκι Τερκενλής (μόνο που το λες το στόμα σου γεμίζει σάλια) και δεν βρεθήκαμε... τότε θα σου πω ότι είδα την Σώτη ΤΌΣΟ μα ΤΌΟΟΣΟ κοντά πριν ένα μήνα σε μια ανάγνωση των κινέζικων κουτιών, και ναι μμμ, α, της έκανα και δύο ερωτήσεις, έτσι για να μάθεις...
αν δεν έχει συμβεί τίποτα από τα παραπάνω το παίρνω πίσω...μ΄ αγαπάς;;;
σε σχέση με τη φιλοσοφική διάσταση, ξέρεις πόσα χιλιόμετρα έχω κάνει περπατώντας γύρω από τον εαυτό μου, στο αυτοκίνητο τουλάχιστον στρίβεις και ένα τσιγάρο...έχεις πολύ δρόμο ακόμα, ευτυχώς όλοι έχουμε

Παπαρούνα said...

ουφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφ!!
άμα σου πω ότι δεν το είδα, γιατί έβαλα να γραφει άλλο κανάλι..
ουφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφ!!

candyblue said...

Και δικιά μου αγαπημένη και καθηγήτρια μου 3 χρόνια στην ιστορία του κινηματογράφου αλλά και της τέχνης


Αγαπημένη
Σε κάθε παρουσίαση βιβλίου της είμαι πάντα εκεί και περιμένω την στιγμή που θα υπογράψει πάνω του και θα μιλήσουμε λίγο, να τόσο δα για την Σταυράκου μας.

Δεν το είδα ούτε γω. Εύχομαι και ελπίζω σε καμιά επανάληψη.

xryc agripnia said...

Κριμα που τη χασατε...ηταν,οπως παντα,υπεροχη.


(Οσο για σενα tifoeus...tsoyreki is coming.It's a promise.)

:)

lemon said...

Έγραψα ενα τεράστιο μειλ στη Σώτη κάποτε (μέσω του εκδοτικού οίκου της, βέβαια), λίγο πριν ανακαλύψω τα βλογς, και-δεν πίστευα στα μάτια μου-μου απάντησε...
Όπως τα λές, εξυπνάδα, αγάπη και πόνος ζυμωμένα μαζί, δεν ξέρω πως να την περιγράψω... Κρίμα που την έχασα προχθές, σήμερα είδα το ποστ σου.