Wednesday, January 17, 2007

Σου'χει τυχει ποτε...

...να πεφτεις να κοιμηθεις και να κανεις υποθετικους διαλογους,με τον εαυτο σου να παιζει και τους δυο ρολους;Να φαντασιωνεσαι μεχρι να σε παρει ο υπνος οτι σου'ρχονται sms με γλυκα λογια μετανοιας,οτι χτυπαει το τηλεφωνο και ακους αυτα που θα'θελες ν'ακουσεις και μετα να πεφτεις σ'ενα τοσο γλυκο ονειρο και να συνεχιζεται εκει μεσα η ζωη που θα'θελες να εχεις;
Τελικα εχει σημασια η πραγματικοτητα,αν ζουμε τοσο πολυ μεσα στ'ονειρο;
Ολα για καποιο λογο γινονται,μου ειχες πει καποτε.(Και τα καλα και τα κακα;)


Υ.Γ...το οτι ξυπνας το πρωι και εισαι σκατα,
δεν το συζηταω!
Υ.Γ2...παρε μερικα ονειροτραγουδα,
να φυγω και εγω να παω στους γιατρους μου.
Δυο με κυνηγανε σημερα.

Ιn Α Broken Dream.
Dreams.
Dream On.
Το Ονειρο.
Το ονειρο.(2)





Ονειρικες καλημερες και φιλια.

13 comments:

xryc agripnia said...

Τα post it,του Κurt Halsey.

Unknown said...

και ποιος σου λέει ότι η πραγματικότητά σου δεν είναι το όνειρο κάποιου άλλου;;;;;)

Anonymous said...

προσωπικός διαλογισμός πριν κλείσεις το φως..απαραίτητος..
όσο για τα λόγια..
τα λόγια κομμάτια..
τα όνειρα..
δικά μας..

καλημέρα και μη φοβάσαι το γιατρό..όλα καλά θα πάνε!

AtiX said...

“όμως πια... ξύπνα! φτάσαμε”

Δεν είσαι η μόνη…
:)

hotel iris said...

ότι κοιμάσαι ας πούμε, και έχω αφήσει κάτω από το μαξιλάρι ένα φιλάκι...

xryc agripnia said...

**street spirit...μακαρι να μπορουσα να το πιστεψω αυτο.

**Εφη...δικα μας,ναι.Αυτο ειναι το κακο.:)

**Atix...που φτασαμε;
:P

**tifoeus...Γι'αυτο ηταν τοσο γλυκος ο υπνος μου σημερα;
:)


Φιλια και καλημερες σε ολους.

Anonymous said...

Καλημέρα!
όλα καλά με το γιατρό;δεν σε πόνεσε;

lol

AtiX said...

Ίσως στην πραγματικότητα και στις γευστικά όμορφα στιγμές που μας προσφέρονται που και που…


(αααα... μην μου βγάζεις εμένα “γλώσσα” άντε μην ανέβω πάνω και σου βάλω πιπέρι)

:)))

Anonymous said...

"Ολα για καποιο λογο γινονται,μου ειχες πει καποτε.(Και τα καλα και τα κακα;)"

Αυτο εχει κανεναν αποδεκτη η ειναι κι'αυτο στα πλαισια του φανταστικου καποιου που βλεπει το μπλογκ σου?

Οχι να τα ξεκαθαριζεις αυτα γιατι αρχιζεις και με τρομαζεις. :p

lol

Anonymous said...

έι! κάνε λίγο πιο κει στο όνειρο, να χωρέσω κι εγώ.
;)

xryc agripnia said...

**Art...εισαι πολυ βρωμοπαιδο...εξακολουθω να το λεω.
(αλλα για να σου λυθει η απορια,εγω τα λεω,δεν ξερω αν μ'ακουει.)

**Μπιζελω...ελα,ελα...χιλιοι καλοι,χωρανε!

Anonymous said...

ειμαι, ειμαι :p

nosyparker said...

"Σου'χει τυχει ποτε...
...να πεφτεις να κοιμηθεις και να κανεις υποθετικους διαλογους,με τον εαυτο σου να παιζει και τους δυο ρολους;"

Κάθε μέρα!