Friday, September 15, 2006

Οταν ημουν πιο...

...μικρη,φοβομουν πολυ τις βελονες.Σε σημειο να μην εχω κανει τα μισα εμβολια που επρεπε στην παιδικη μου ηλικια.Ειτε γιατι το εσκαγα απο το πικπα,ειτε γιατι τους τα επρηζα και στελναν τη μαμα μου αλλου να τα κανει.
Καποια στιγμη ακριβως στα 20 μου,αρρωστησα πολυ.Θυμαμαι μια νοσοκομα να με κυνηγαει σ'ολο τον οροφο του νοσοκομειου γιατι δεν την αφηνα-ενω ειχα κατατρυπημενα χερια-να μου παρει αιμα απο το δαχτυλο.Εμεινα στο νοσοκομειο πανω απο ενα μηνα.Αλλαξα τμηματα και γιατρους,ειδα ανθρωπους να πεθαινουν διπλα μου,παιδια με ξυρισμενα κεφαλια και μασκες στο προσωπο.Εκλαψα πολυ.Ενοιωσα πως θα πεθανω.Αλλα δεν πεθανα*.
Βγηκα και ορκιστηκα οτι δεν θα αφησω κανενα να μου παρει αιμα ξανα.Ποτε.
Φετος την ανοιξη βρεθηκα κοντα σε μια αιμοδοσια.Δεν ξερω γιατι-ισως και οι ανθρωποι που ηταν μαζι μου-αλλα μπηκα μεσα.Και εδωσα αιμα-εθελοντικα-για πρωτη φορα στη ζωη μου.
Σημερα ηταν η δευτερη φορα.Και αποφασισα οτι θα το κανω αυτο,ξανα και ξανα μεχρι τοτε που θα μπορω.(Ισως αυτο με κανει καλυτερο ανθρωπο.)

*Δεν ειναι ολοι οι ανθρωποι τυχεροι-πανε τρια χρονια,περιπου σαν σημερα.


Υ.Γ...(Mη νοιωθεις μονος,σε σκεφτομαι πολυ.)

Υ.Γ2...(Αλλα τι μαλακιες σου λεω τωρα εγω,εε;)

12 comments:

xryc agripnia said...

(Αrtwork κλεμμενο απο το δικτυο.)

VROXOPOIOS said...

τώρα είσαι καλά κι αυτό έχει σημασία

Provato said...

αχ, πόσο χαίρομαι που όλα πήγαν καλά! πάντα να πηγαίνουν καλά, να είσαι πάντα έτσι σκεφτική και συναισθηματική και να αλλάζεις τις απόψεις σου όταν η ζωή το λέει...


...γιατί αυτό είναι να προχωρά ο άνθρωπος.

σε φιλώ πολύ!


μπεεε μπεε μπεεε

Crucilla said...

Πάνε 7 μήνες από τότε που πήγα να πεθάνω εγώ. Δεν πρόλαβα να σκεφτλω τίποτα, όλα έγιναν τόσο ξαφνικά, που απέμεινα να σκέφτομαι " Και τι έγινε που ζω;"
Ίσως τίποτα. Αλλά σίγουρα μετά γίνεσαι καλύτερος άνθρωπος και κάθε φορά που σκέφτεσαι πόσο μικρός είσαι, είναι σα να παίρνεις ένα χαπάκι καλοσύνης.

mortaki said...

.....η ζωή είναι δώρο τελικά! ανεκτίμητο!

GLOBAL said...

ρέεις, σαν το αίμα σου.

αερικο said...

Καλα εε..ακριβως ιδια αντιδραση εχει κι η κορη μου με τις βελονες..:-(

alienlover said...

αιμοδοσία-σώζει ζωές :)

xryc agripnia said...

**Vroxopoios...Δεν εχει μονο αυτο σημασια,αλλα κατι ειναι και αυτο.

**Purple...________Εχεις δικιο.:)
(Aς χαμογελασουμε και λιγο.)

**Μπεεεεεεεεεεεεε μου...Και εγω σ'αγαπαω και σε φιλω.

**Crucilla...Οverdose απο χαπακια καλοσυνης,μπορουμε να παθουμε;

**Mortaki...Δωρο,ναι.Αλλα ειναι κακο δωρο να συνδεεις τη δικη σου "σωτηρια" με το χαμο καποιου αλλου.

**Global...Καταρεω θα ελεγα.:)

**Aερικο...θα φταιει η κοντινη ηλικια μου με την κορη σου!(Μη βαρας!)

**wisdom...Σ'ευχαριστω,καλη μου.

**Alienlover...Αυτο ξανα πες το!:)



Τα φιλια μου.

drskafidas said...

egw akoma skiazomai tis belones...

Unknown said...

συμφωνώ απόλυτα με το πρόβατο και τα δικά μου φιλιά ;)

candyblue said...

πονάει πάντα η πρώτη φορά. Αλλά καμιά φορά πονάει για πάντα
Για πάντα