Friday, September 08, 2006

Το μονο που τα συνδεει...

...ειναι η αγαπη μου γι'αυτα.Λετ δε μιουζικ πλει.

α)"Έχει διαφορά
να βρίσκεις μες στη λύπη τη χαρά."


β)"Μόνο τα σημάδια του έρωτα αγκαλιάσαμε
στην καρδιά μια βουτιά δεν αρκεί
Τ' άλλα είναι κοράλλια που ακόμα δεν τα φτάσαμε
είν' η αγάπη απάτητη γη."


γ)Dinineata.

δ)I want run
I want hide
I only want to live
To live my life



ε)"Πήγαινα
και στους ώμους τα δάκρυα
τα δάκρυα ποτάμια ανοιχτά."


ζ)"Σκόπελος, καλοκαίρι του 1990, θάλασσα και ουρανός είχανε γίνει ένα."

η)Sozinha

Υ.Γ...Και αυτο για το χθεσινο φεγγαρι.

Δροσερες και γλυκες καλησπερες.

8 comments:

αερικο said...

Καλησπερα .....ανθεμακι! :-*

Παπαρούνα said...

εμενα θα μου δωσετε παραπάνω πληροφορίες για το ζ;;;;;;;;;
:)

xryc agripnia said...

@Αερικακι μου,φιλια πολλα.Ετοιμασε αχνιστο καφε για το χειμωνα.

@Παπαρουνα,ευχαριστημενη?

Παπαρούνα said...

χμ...
τωρα φταίω εγώ να σου πω πως θα θελα να το ακούσω από την Τάνια;
Έχω μια υποψία πως θα έπαιρνε άλλη διάσταση..
:D

xryc agripnia said...

@Takeaquietlife....καλησπεραααααα!

@Παπαρουνα...συμφωνω.Νομιζω οτι θα επαιρνε αλλη διασταση οποιος και αν το ελεγε.Γινεται πολυυυ προσωπικο και αρα διαφορετικο.

northaura said...

καλησπέρες, τέτοια "μόνο" φτάνουν για ενώνουν ζωές ολόκληρες

Purple Overdose said...

Μαζί σου...

GLOBAL said...

τις τσάκωσα, έτσι να ακούσω τις "αγάπες σου" . :-)