Tuesday, May 23, 2006

Lights.


Αν και εχουν περασει μονο δυο χρονια μετα το Noise,αν και τους εχω δει δυο φορες live,αν και μ'εχουν βοηθησει να διανυσω χιλιαδες χιλιομετρα χωρις να κοιμηθω πανω στο τιμονι,αν και εχω ακουσει απειρες φορες τους δισκους τους,αν και ηταν η αιτια να παρω αυτο το nickname,αν και αλλαξαν τραγουδιστη και δεν ηξερα αν αυτο θα μ'αρεσει,αν και εχω μπερδεψει τα καλα με τα κακα...περιμενα πως και πως αυτο το δισκο.
Το Lights εχει ηδη λειωσει στη βελονα του σκληρου μου.(Άϊ λοβ δεμ καργα.)

Υ.Γ...Εδω ενα τραγουδι που αγαπησα μετα τα πρωτα ακουσματα-αν και εχω μεγαλυτερη αδυναμια στα δεκαλεπτα- και εδω -σ'ενα κλεμμενο λινκ-ολο το αλμπουμ.

8 comments:

ViSta said...

Ωραίο το κομμάτι, δεν τους ήξερα, σε ευχαριστώ και καλη μέρα :-)

nyctolouloudo said...

Πρόσεχε γιατί τα πράγματα έχουν αγριέψει...πάρα πολύ!( τουλάχιστον εδώ και δεν ξέρω κατα πόσο θα φτάσουν και στην Ελλάδα....)

την καλημέρα μου!

Unknown said...

είχα δει κάποτε μια συναυλία τους στο Mega μετά τα μεσάνυχτα από τότε τούς ακούω συνέχεια ;)

Κωστής said...

To Lights είναι τέλειο!!! Δεν είναι τυχαίο ότι είναι 18:30 λεπτά!!!!

Thanks!

xryc agripnia said...

Την καλημερα μου σε ολους.

Το lights ειναι υπεροχο,Κωστη...συμφωνω απολυτα και ηδη το φανταζομαι να παιζει τα βραδυα του Αυγουστου.

enteka said...

τέλειο το τραγούδι, thanks!

CD said...

oreoi genikotera.. ya sas ;]

xryc agripnia said...

Γεια σας,cd και enteka.
:)