Thursday, May 18, 2006

Eπιτελους σταματησε...


...να φυσαει.Σημερα ηταν η πρωτη ζεστη μερα.Βγαλαμε ανετα τα μακρυμανικα και αφησαμε τα χερια μας-εστω- να παρουν λιγο χρωμα.Φυσικα δεν αντεξαμε και πολυ,καναμε την πρωτη κοπανα(-παμε;-φυγαμε!)και κατηφορησαμε για γεμιστα,σαλατες και παγωμενη μπυρα.Ειχε απολυτη ησυχια-μονο ο ηχος της θαλασσας και των ποτηριων μας ηταν εκει-και εμεις μαλλωναμε για το ποιο ψαρι ειναι καλυτερο.Μετα γυρισε ο αερας και μας θυμισε οτι χρειαζομαστε καφε και γλυκο.Μου κολλησε και ενα τραγουδι σημερα-οχι τυχαια φανταζομαι-που το λατρευω απο το Λεκκα αλλα το αφηνω-πισω απο τη γνωστη γλαστρα-ετσι οπως το αγαπησαμε απο τη Μαριζα Κωχ.

Υ.Γ...Θα μεταλάβω με νερό θαλασσινό
στάλα τη στάλα συναγμένο απ’ το κορμί σου.


Υ.Γ2...Ακομα μια μυρωδια καλοκαιριου.




Τα-γεματα αλατισμενο αερα-φιλια μου και την καλησπερα μου.


Απντέιτ....Μια φορα δεν αρκει.

10 comments:

nyctolouloudo said...

μπουχουυυυυύ, εγώ σήμερα ξαναφεύγω για να ξανάρθω τον Ιούλιο. θα λάβεις δέμα....
πότε;
να ρωτήσες τα ΕΛΤΑ.
αυτά θα αποφασίσουν για την εβδομαδιαία τύχη του.

xryc agripnia said...

Μην αγχωνεσαι για το δεμα...θα βρει το δρομο του.
Φιλια και στους δυο σας.

candyblue said...

Και δω ωραία είναι και πολύ ήσυχα σαν τη λέξη μπλε
όλα είναι μπλε πάντα?
είσαι βαθύτατα θλιμμένη πάντα? ή έπεσα σε συναστρία του γαλάζιου?

xryc agripnia said...

Ειμαι λες;...Δεν νομιζω.
:-)
(να και ενα χαμογελο για να πειστεις.)

snikolas said...

Archive το καλοκαίρι ήρθε! Καλό καλοκαίρι λοιπόν. :)

Κωστής said...

Αυτό το απντέιτ με μπέρδεψε λίγο, ως προς τη διάθεση που βγάζει το post. Εμένα γεμιστά, σαλάτες, μπύρες και θάλασσα άλλη διάθεση μου βγάζουν!!! Και δε χρειάζεται να πω ότι ζηλεύω σαν τρελόόόόόόόόόόςςςςςςςςςςς!!!!

Καλησπέρα.

xryc agripnia said...

@Nikola...φανταζομαι πως θα εχεις τρελλαθει στις βουτιες.Καλο καλοκαιρι και σε σενα.

@Μεταναστη...Μπερδεμενη ηταν και η διαθεση μου μαλλον.Παρ'ολ'αυτα το σκηνικο το απολαυσα απιστευτα.
Και ευτυχως αυτη την εποχη επαναλαμβανεται συχνα.

Φιλια σας.

mindstripper said...

ουφ ντε...

xryc agripnia said...

Τι συμβαινει,κοπελια;

mindstripper said...

(Ο καιρός γαρ μακρύς)