Saturday, December 31, 2005

H τελευταια μερα...

...της χρονιας εγινε ξαφνικα πολυ καλη και ετσι αναπληρωσε ενα μεγαλο κομματι του χρονου που περασε.Ετσι να παει απο εδω και περα...γινεται;
Ενα δωρακι απο τους ινφο,πολλα φιλια,ευχες και αγαπη...


"Ανοιξες τα ματια σου και πεταξες φως
στον ηχο της φωνης μου
ο παραδεισος μπορει να παει μακρυα τα ψεμματα σου
και να τα κανει αγγελοσκονη
σαν βροχη που απλωνεται σιγα σιγα
και με κανει να μενω ακινητη
να φοβαμαι μην τυχον πατησω τις σκεψεις σου και σπασουν
γι'αυτο παιρνεις ενα ζευγαρι φτερα και πετας.

Δεν εχει να κανει με σενα και με μενα
εχει να κανει μ'ολα εκεινα εξω απο μενα
εχει να κανει μ'ολα εκεινα εξω απο σενα
που μας φωναζουν ελα
θα σου δωσω οτι λειπει απο τα ονειρα σου
και θα σου παρω σε μια στιγμη ολη τη λυπη
για φαντασου!

Ομως μωρο μου,εμενα δεν μου φτανει
περα απο σενα τιποτα δεν μου κανει
κ'ολο κατι μου λειπει,κ'ολο κατι μου λειπει.

Ειναι η αναγκη μου να βγω να περπατησω
και οτι σιχαινομαι στα μουτρα να το βρισω
για να μπορεσω να σηκωσω ολο το βαρος
του ερωτα μας...η αγαπη θελει θαρρος."

6 comments:

xryc agripnia said...

Μονο που ηρθαν μονο τα δυο...το αλλο ηταν απασχολημενο.
:-)

Unknown said...

καλυτερότερη χρονιά, γεμάτη υγεία, αγάπη και ζεστασιά και φυσικά με τα πιο υπέροχα χαμόγελα ;)

Unknown said...

... και με ταξιδιάρικες μουσικές ;)

jojo said...

Καλή χρονιάαααα!!!! :)

drskafidas said...

eυχες για μια πιο ομορφη χρονια!

xryc agripnia said...

Ανταποδιδω μεσα απο την καρδια μου τις ευχες.