Sunday, December 04, 2005

Ποια ειναι η Παολα;


"Θυμαμαι μια ιστορια που μου ειχε πει καποτε ο Γιωργης,ενας φιλος,καπου.
Ητανε μια φορα τρεις τυποι με μουσια και μαλλουρες ως τα γονατα και η γκομενα του ενος,μια Ιταλιδα ονοματι Παολα,μεσα σ'ενα mini cooper και πηγαινανε εκδρομη.Η Παολα οδηγουσε,ενας μαντραχαλος διπλα της και δυο μαντραχαλοι πισω.Τωρα καπου,σε καποιο σταθμο χωροφυλακης,πεφτει ενα σημα οτι καποια Παολα,Ιταλιδα,ξερω γω,εχει δοσοληψιες και παρε δωσε και νταραβερια και δεν-ξερω-γω τι και οτι πιαστε την.Και γινεται μπλοκο.Και σταματανε το Mini.Και κατεβαινει ο αρχιχωροφυλακας της περιοχης μ'ενα φακο.Βραδυ.Και φωτιζει τα προσωπα των επιβατων.Ειπαμε:τρια αρχιφρικια και μια κοπελα.Και ρωταει:<<Ποιος απο σας ειναι η Παολα;>>Σιγη.Κι ενας απο τους μουσατους λεει με ψιλη φωνη:<<Εγω>>.
Δεν ξερω τι ακριβως θελω να πω μ'αυτο,ομως οποτε βλεπω μπατσο αυτο θυμαμαι.Εναν τυπο που βλεπει τρεις πιθηκους και μια κοπελα σαν τα κρυα τα νερα και ρωταει ποια ειναι η Παολα.Δηλαδη ποια ηθελες να'ναι;Ο Νεατερνταλ ή ο Χομο Σαπιος;Τεσσερα ατομα,τρια με μουσια,ενα με γλυκο μουτρακι.Εσυ ποια λες να ειναι η Παολα;"


Y.Γ...Τα χαστουκόψαρα.

10 comments:

nonplayer said...

Αγνό μου κορίτσι... έχουν αλλάξει οι καιροί... Πάολα θα μπορούσε να είναι πραγματικά οποισδήποτε...

τέλσον said...

lol, έτυχε να διαβάσω τα χαστουκόψαρα στις διακοπές μου. Αν δεν το έχεις τελειώσει ακόμα σε παροτρίνω να το πιάσεις πάλι στα χέρια σου. Ποοοοοολυ γέλιο... και καθημερινό τρόπο γραφής..

jojo said...

μιλάμε για φοβερό iq!

εκτός και αν την είχε πατήσει πρόσφατα ο τύπος με καμμιά "Πάολα" που του βγήκε Παύλος, και απο τότε φυσάει και το γιαούρτι για νάναι σίγουρος!!!! ;)

xryc agripnia said...

@Στρατηγε μου...αυτο να το πεις στο Χρηστιδη.
@Τελσον...το βιβλιο γραφει μπροστα Μαιος '97.Τοτε ηταν που δημιουργησαμε και το fun club του Χρηστιδη με κατι φιλους.
@Jojo...φοβερο iq,οντως.

snikolas said...

Το χιούμορ του Χρηστίδη είναι χρόνια μπροστά. Χαστουκόψαρα και Λοστρέ είναι κορυφή!

xryc agripnia said...

Το Βοroro που το πας;

snikolas said...

Bororo, ψυχ, διακοπές στην χέλλαντ και ο τυχερός αριθμός του δόκτορος Μπου, όλα τα έχω διαβάσει και κοσμούν την βιβλιοθήκη μου. Αλλά κορυφή για μένα είναι τα Χαστουκόψαρα και το Λοστρέ.

vasvoe said...

γεια σου archive. μου είπανε πως εσύ μπορείς να μου πεις τί σημαίνει κλάιν μάιν, με παραδείγματα μάλιστα. θα μου το εξηγήσεις;

xryc agripnia said...

@Vasvoe...Το κλάιν μάιν ειναι ολοκληρη φιλοσοφια στη Θεσσαλονικη και μονο αν ζησεις εδω θα την κατανοησεις. :P
Επισης...κανε μου τη χαρη να πεις σ'αυτον που σου ειπε να με ρωτησεις,ενα πραγμα...M.X.
:)

Nathalie said...

ola ta lefta o lenos!