Friday, December 30, 2005

Περσι δεν θυμαμαι...

...τι ζητησα απο την καινουργια χρονια.Θυμαμαι ομως οτι κερδισα στα χαρτια.Ενα μεγαλο ποσο σε σχεση μ'αυτα που παιζαμε.Θυμαμαι επισης οτι η χρονια ηταν η χειροτερη των τελευταιων χρονων(δεν λεω μεγαλες κουβεντες γιατι ποτε δεν ξερεις τι σε περιμενει).Πολλα φαρμακα,πολλες στεναχωριες,πολλη απογοητευση.Τις τελευταιες μερες φερομαι περιεργα.Ακουω χαρουμενα τραγουδια αλλα ειμαι λυπημενη.Ανταλλασω δωρα αλλα δεν νοιωθω χαρα.Λεω ναι σε παρτυ αλλα θελω να ειμαι μονη μου.

Δεν ξερω τι θελω απο την καινουργια χρονια.Ή μαλλον ξερω.Θελω υγεια για μενα και για τους δικους μου.Θελω να μην τολμησει κανεις να ταραξει την ψυχικη μου ηρεμια.Θελω ομορφες μουσικες και εικονες.Θελω συντροφικοτητα και ντομπροσυνη.Θελω τρυφερα και ομορφα ταξιδια.Θελω να ανοιξει λιγο ο ουρανος εκει κατω.Να μπει λιγο φως στη ζωη μου.Αυτα θελω.




Υ.Γ.Καλη χρονια να εχουμε ολοι.Χαιρομαι που υπαρχω γυρω σας.

5 comments:

mistounou said...

Καλή χρονιά!

:)

τσέλιγκας said...

Είθε ο νέος χρόνος να σου φέρει όσα ξέχασε ο προηγούμενος...

αερικο said...

Αγρύπνια μου ειθε να πραγματοποιηθουν οι ευχες σου με την καινουρια χρονια!
( Το αυτο επιθυμω και δι' ημας :-) )

xryc agripnia said...

Τις ευχες μου σε ολους...να περασετε καλα.Φιλια.

mindstripper said...

Το παρακάτω σχόλιο θα αυτοκαταστραφεί σε 1':
Κι εγώ χαίρομαι που υπάρχεις γύρω μου.

Καλή χρονιά ρε κοπελιά. Η καλύτερη ever.