Tuesday, February 27, 2007

Μου τη σπανε...

...αυτοι που κρατανε ομπρελα και περπατανε κατω απο τα περβαζια.
...αυτοι που κορναρουν οταν σταματαω για να περασει μια γυναικα με καροτσι εν μεσω βροχης.
...αυτοι που δεν ειναι καθολου επαγγελματιες.
...αυτοι που δεν ειναι ευγενικοι.
...αυτοι που ειναι περιεργοι για τη ζωη μου.
...αυτοι που με πιεζουν συναισθηματικα-απ'ολες τις αποψεις.
...αυτοι που θεωρουν οτι ξερουν τα παντα.
...αυτοι που δεν κανουν ποτε πισω.
Εχω νευρα σημερα. (Και διαθεση για ελληνικα.)

1."...μα οριστικα θα εχεις χαθει,μοναχα αν το διαλεξεις..."
2."...την ανοιξη ολοι προσμενουν και αυτη προσπερναει..."
3."...με το φοβο γελα,αχ πως πετω..."

4."...ενας ανθρωπος κλειστος,σαν παρατημενο σπιτι..."
5."...και οι αληθειες σου να σερνονται στο πατωμα,γυμνες..."
6."...ξυπνα αγκαλιασε,κορμι κυπαρρισενιο..."
7."...ποιος περναει εξω απο το δρομο,μ'ενα συννεφο στον ωμο..."

και ενα ακομα,ειδικα αφιερωμενο.

Υ.Γ...Σημερα καποια στιγμη που εβρεχε πολυ,περιμενα στο φαναρι για να περασω απεναντι και μια κοπελα-με γουνα και δεκαποντη μποτα!-κρατησε ευγενικα και αθορυβα την ομπρελα της πανω και απο το δικο μου κεφαλι.Ηλιος ξαφνικα.

10 comments:

stefanos said...

:-)
(χαμογελάκι για να επανέλθεις)

ΠΡΕΖΑ TV said...

Coolαρε...
Η ζωη θελει χαμογελο.
Τιποτε αλλο!!!

Anonymous said...

..σα να μύρισε άνοιξη μετά τη βροχή :)

Το 4. είναι πολύ αγαπημένο..

reginarosasamat said...

Να γιατί εγώ δεν θα οδηγήσω ποτέ, με το που ακούω να κορνάρει ο πισω και ειδικά για τις περιπτωσεις που κορνάρεις, μού γυρίζει το μάτι και δεν κρατιέμαι! :D

Anonymous said...

+ μου τη σπάνε όταν κολλάνε από πίσω μου ότan θέλω να βρω να παρκάρω.. αποτέλεσμα; συνήθως ή χάνω θέσεις επειδή νευριάζω και γκαζώνω κι εγώ ή δε δίνω σημασία κι ο άλλος κορνάρει, χμ!

snikolas said...

Υπάρχουν ακόμη άνθρωποι τελικά.

Anonymous said...

καλημέρα..κι εμένα μου αρέσει τρελά η βροχή.δύσκολα θα πάρω ομπρέλα,προτιμώ να βρέχομαι ή να ακούω τη βροχή πάνω απ'την κουκούλα μου..
τσικ τσικ τσικ ..σαν λεπτοδείχτες που μετρούν τις στιγμές μας..

Unknown said...

είναι ωραία αίσθηση εκεί που όλα είναι μαύρα να έρχεται ο ήλιος ;)

nyctolouloudo said...

έχεις με όλα δίκιο!

καλό μήνα να έχεις!

alienlover said...

υπέροχα όλα τα τραγούδια, με πρώτο και καλύτερο αυτό του πολυαγαοημένου Αλκίνοου.
κοπέλα,να σε ρωτήσω κάτι; αλλά μη θυμώσεις..
γιατί οι τίτλοι των τραγουδιών σου όταν πάμε να τα κατεβάσουμε βγαίνουν με νούμερα;
πολύ ωραίο αυτό με την κοπελα..^^