Friday, February 16, 2007

Η Μπιζελω μου πεταει το γαντι...

...και εγω θυμαμαι:(εσυ απλα κανε κλικ στους αριθμους και ακου ταυτοχρονα.)
1. Επαθα μια φρικη οταν σε περιοδο εργασιων στο σπιτι,ειδα μια πατημασια 43 νουμερο πανω σε αγαπημενο μου βινυλιο.

2. Εχω αγκαλιαστει με αγνωστο σε συναυλια,μονο και μονο επειδη μας ξετρελανε αυτο που ακουγαμε.(δεν τον ξαναειδα ποτε,σε περιπτωση που αναρωτιεστε.)

3. Λατρευω τα βραδυα που παιζω μουσικη και ερχονται ολοι οι φιλοι μου,μονο και μονο για να μ'ακουσουν.

4. Λατρευω τις διασκευες...κατι που ειναι αδιανοητο για πολλους λατρεις της μουσικης.

5. Καποτε πιστευα οτι μονο οπερα δεν θα ακουσω ποτε στη ζωη μου.Τωρα εχω καταληξει οτι θα γινω μια απο εκεινες τις γιαγιαδες που πηγαινουν στην οπερα και κλαινε συνεχεια.

Λοιπον...εσεις,θα μ'ακολουθησετε;
1.Still Ill.
2.Global.
3.Ymeli.
4.Atix.
5.Μαυρη Γατα.

11 comments:

still ill said...

Και να φανταστείς πως ενώ δεν είμαστε γιαγιάδες που πηγαίνουν στην όπερα,τώρα τελευταία όλο και πληθαίνουν οι φορές που βουρκώνουμε με κάποια μελωδία ή σκηνή έργου.Ούτε το κοινό του Ξανθόπουλου τέτοιο κλάμα.
Δεν τα καταφέρνω στους αποχαιρετισμούς,σε ευχαριστώ για την ευχάριστη συντροφιά και κυρίως για την τρυφερότητα που υπάρχει στο βλέμμα σου.Να είσαι καλά archive.

Pan said...

Παίζεις μουσική; Που; Πότε; Πως;
Δεν είσαι εντάξει να κρύβεις τέτοια μυστικά.

AtiX said...

Καλημερούδια... :))))

Anonymous said...

για το 1, θα έκοβα το πόδι επί τόπου!
:)
για το 2, ωραίαααα!
;)
για το 3, ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ!!!!
:D
για το 4, βρίσκω ότι αρκετά τραγούδια έχουν διασκευαστεί καταπληκτικά.
;)
για το 5, κράτα μου θέση δίπλα σου και κοίτα να έχει και χώρο για το "πι". θα φέρω εγώ τα χαρτομάντηλα.
:P

GLOBAL said...

έπιασα καλέ κυρία!
πάω να κάνω πάσα άλλους.
το κομμάτι γλύκα. σμουτς.

nyctolouloudo said...

το 5 δεν μπορώ να το φανταστώ ακόμα σε σένα...

xryc agripnia said...

**still ill...αυτο με τον αποχαιρετισμο δεν το επιασα αλλα σ'ευχαριστω.Γενικοτερα.

**Pan...αυτα τα μυστικα διαδιδονται απο στομα σε στομα.:)

**atix...καλημερουδια!

**Μπιζελω...σε φιλω γλυκα.

**Global...παω να δω.:)

**Μεθυσμενακι...ειμαι ολο εκπληξεις,εε;
Σε φιλω...μου ελειψες.

Unknown said...

ναι ήδη σε φαντάζομαι γιαγιά στην όπερα και κορόμηλο το δάκρυ, λες να είμαι εγώ ο άγνωστος γιατί έχω αγκαλιαστεί και χορέψει σε συναυλίες με άγνωστες και άγνωστους ουκ ολίγες φορές, πού να έρθουμε να σε ακούσουμε και μεις live?

snikolas said...

Δεν νομίζω να υπάρχει κάποιος που να μην πάθαινε φρίκη αν του πατούσαν τους δίσκους του. Τον δράστη τον σακάτεψες η έτσι τον άφησες;

Sadie said...

To 2 gia mena einai dedomeno se kathe sinaulia pou pigainw (kai mou aresei fysika). :P

lo-li said...

ΚΑΑΑΑΛΗΜΕΡΑΑΑ! Όσον αφορά το 4 θα συμφωνήσω κι εγώ. Ειδικά οι διασκευές του Richard Cheese είναι απίστευτες!
ΥΓ: Κρίμα που δε μένουμε Θεσσαλονίκη για να σε πετυχαίναμε να παίζεις καμιά μέρα!