Monday, February 12, 2007

To χειροτερο μου...

...ειναι να ξυπναω οταν το ονειρο μου ειναι σε κακο σημειο.
Ας πουμε οτι εχω παει εκδρομη στη Μορντορ,το αλογο μου κολλαει τη νοσο των αγελαδων και τελικα με κυνηγανε δυο χιλιαδες πεντακοσια τρια,Ορκ.
Ξυπναω μες τη μαυριλα.Το στομαχι ειναι σκατα.Φοβαμαι τη σκια μου.

Αλλα μετα σκεφτομαι οτι ειναι ονειρο και οτι το τελος το κανω οτι θελω εγω.
Οποτε παμε παλι στη Μορντορ,αραζουμε στο δασακι,κανουμε πικ-νικ και τα Ορκ παιζουν ποδοσφαιρο στο γρασιδι.Πολυ καλυτερα.
Χαλαρωσε......................δεν υπαρχει λογος να φοβασαι πια.................................!

Αλλα τιποτα-το τελος δεν αλλαζει ουτε στο ονειρο-γι'αυτο γυρνα πλευρο και κοιμησου με τον κομπο στο στομαχι.Δεν μπορεις ουτε το τελος του ονειρου σου ν'αλλαξεις.

5 comments:

lo-li said...

Όντως αυτο είναι ένα απο τα πιο σπαστικά πραγματα που μπορεί να σου συμβεί οταν βλέπεις όνειρο!Εντάξει δε μπορείς ν' αλλάξεις το τέλος και την αρχή αλλά τη μέση και να τους πρωταγωνιστές που θες ναι..ε? ΕΕΧΕ ΓΕΙΑΑΑΑΑ

Anonymous said...

το χειρότερο είναι να σου βγαίνει το όνειρο και να λες.."δεν μπορεί έχω ξυπνήσει!"

και αυτό να συνεχίζει..

snikolas said...

Είσαι για δέσιμο το ξέρεις; Βλέπεις ορκ στον ύπνο σου; :p

ion said...

Το ματς των Ορκς πόσο έληξε? :)

Τυπος Νυχτερινος said...

Μπορεί ο Μορφέας να παίζει δικά του παιχνίδια, αλλά την επόμενη φορά προγραμμάτισε εσύ το όνειρό σου.
Σκέψου πριν κοιμηθείς μια σκηνή που θέλεις, οραματίσου τη, και σιγά-σιγά αφήσου να γλιστρήσεις μέσα της.

Μια, δυο, τρεις, θα πιάσει το κόλπο.

Κι έτσι θα μπορείς να ονειρεύεσαι Ιούνιους με χιόνι, κασκολάκια και ζεστά πουπουλένια μπουφάν.

:)