Wednesday, February 07, 2007

Φανταζεσαι...

...να ερθει ενα καλοκαιρι που ο χειμωνας δεν θα φυγει ποτε;
Να χιονιζει τον Ιουνιο και να βρεχει ολο τον Αυγουστο και εμεις αντι για μαγιο και αντιηλιακα με αρωμα καρπουζι,να αγοραζουμε ζακετακια και liposan για τα χειλη;
Εχω πεθυμησει τοσο τις βροχες που νομιζω οτι θα μου αρεσε.
Ξυπνησα το πρωι και ευχομουν να μην εχει ηλιο.Με κουρασε ο ηλιος.Τον βαρεθηκα.
Θελω να κουμπωσω το μπουφαν μου,να τυλιξω γερα το κασκολ μου γυρω απο το λαιμο και να κρυωνω.Να μπαινω κατω απο την κουβερτα και να τρεμω.Nα κρυωνω πολυ γιατι μεσα μου καιγομαι...και μ'αρεσει που καιγομαι.

Φιλια και καλησπερες.

12 comments:

. said...

εγώ θέλω πάντως!

ΠΡΕΖΑ TV said...

Καλος ειναι και ο ηλιος...οσο υπαρχει ακομη...

hotel iris said...

αν σου εξομολογηθώ ότι αρχίζει να μου λείπει το καλοκαίρι μάλλον δεν πρόκειται ποτέ να φάω αυτό το τσουρέκι...
λοιπόν τι λέγαμε; α ναι, επιτέλους και λίγο χειμώνας βρε παιδί μου...αμάν πια!

Y.K.M.T. said...

είναι ο χειμώνας που σου λείπει...;

lo-li said...

Βασικά αυτό που περιγράφεις με τις βροχές και τα χιόνια το καλοκαίρι δε νομίζω ν αργήσει να ρθει έτσι όπως παμε..Ναι εντάξει καλός χρυσός ο ήλιος αλλά και λίγο χειμώνας καλά θα τανε!

Clowd said...

Και πού να ήσουν σαν κι εμένα που λατρεύω τον χειμώνα....είναι η αγαπημένη μου εποχή!!!
Καταλαβαίνεις τι έχω πάθει; Κρίση!!!

Anonymous said...

κι εγώ ξύπνησα το πρωί και ήθελα να βρέχει..
τη λατρεύω τη βροχή..ξεπλένει τα πάντα..και την ψυχή..

nosyparker said...

Εμένα πάλι δε με πειράζει καθόλου που είνα έτσι. Μακάρι να είχαμε πάντα άνοιξη.

Anonymous said...

ασχετο, αλλα ο μαιανδρος εχει κοψει τα σχολια; τι μαλακια κι αυτη;!

candyblue said...

καλύτερα να καίγεσαι μέσα σου παρά να κουβαλάς την Ανταρκτική...
Συνήθως οι άνθρωποι κουβαλάνε τα βορινά δωμάτια μέσα τους….και όλο μπάζει.

Unknown said...

καιγομαι καίγομαι ρίξε κι άλλο λάδι στη φωτιά ;) χειμώνας καλοκαίρι μάλλον τον καιρό που έχουμε μέσα μας βγάλαμε έξω μας

xryc agripnia said...

Βιαστικες καλημερες και φιλια σε ολους.