Saturday, February 24, 2007

Γυριζω σπιτι...

...απ'το αλλο σπιτι.Εξω βρεχει.Νυχτα.
Για καποιο λογο φοραω το κατω της πιτζαμας σου.
Πριν μπω στο αυτοκινητο νοιωθω οτι το παντελονι,μου πεφτει και σκουπιζει ολα τα πεζοδρομια.
Βρεχει.Μ'αρεσει που βγηκα εξω,εστω και μ'αυτη τη μικρη βροχη.
Ανοιγω το παραθυρο.Ο αερας ειναι κρυος,οι ψιχαλες πεφτουν στο εσωτερικο της πορτας.Στριβω τσιγαρο.
Ο καπνος μπερδευεται με τη βροχη...χανεται...πεφτει.
To ποδι μου μυρμηγκιαζει.Φοβαμαι πως θα με πιασει κραμπα.
Για κανενα διλεπτο παταω ολα τα πενταλ με το αριστερο.Τρομαζω λιγο.
Μετα το cd παιζει the mistery of life.Δυνατα.
Και εγω σκεφτομαι ακριβως αυτο.Τι παιχνιδια μας παιζει η ζωη.
Ανατρεπει τα δεδομενα.
Παιζει με τα συναισθηματα σου,τις αναγκες σου,τις αβεβαιοτητες σου.
Και εσυ απλα παρακολουθεις.Δεν μπορεις να κανεις και τιποτε αλλο.
Τι θα μου ξημερωσει αυριο,αραγε;

11 comments:

Παπαρούνα said...

χμμ...

Unique Fish said...

Πολλά παιγνίδια μας παίζει η άτιμη η ζωή...

Anonymous said...

Εμενα μου αρεσε η τοποθετηση της παπαρουνας παντως.Δειχνει βαθια γνωση ζωης! :p

Παπαρούνα said...

χμμ...ακόμα να με ξεπεράσεις εσύ;

stefanos said...

Το πιό συναρπαστικό κομάτι της ζωής
το αύριο που δεν ξέρουμε.
Καλησπέρα :-)

xryc agripnia said...

Χαχαχαχα!...πως καταφερνει αυτο το κοριτσι να σε ταπωνει,συνεχεια,ρε Αρτ?Ρισπεκτ! :P

Καλη μας βδομαδα!
Kαλησπερες και φιλια.

stefanos said...

α ναι, και μ'αρέσει η ελίτσα δίπλα στο τατού

Anonymous said...

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

candyblue said...

Δεν μπορεις να κανεις και τιποτε αλλο από το να ζεις την κάθε στιγμή, γιατί αλήθεια είναι αυτό που λες,κανείς δεν μπορεί να ξέρει πόσες ώρες έχει υπόλοιπο ακόμα.

Ανέπνευσε με όλη τη δύναμη της υπόστασης σου.
in and out

Anonymous said...

o παππους μου ελεγε πως πρεπει παντα να αφηνεις τα παιδια να σε ταπωνουν γιατι αλλιως δυσκολα θα μπουν στο κοσμο των μεγαλων.Κανω εργο εδω αλλα κανεις δεν το αντιλαμβανεται μου φαινεται ...τςτςτς.

high-dry said...

πολυ πολυ σωστη