Monday, March 05, 2007

Με την αναισθησια ...

...δεν τα παω καλα....οχι αυτη που μας δερνει μερικες φορες.Την αλλη.Απο μικρη καταλαβα οτι θα τραβηξω λουκι στη ζωη μου,οταν η οδοντιατρος μου ανακοινωσε οτι δεν με πιανει η ξυλοκαίνη.Απο τοτε 5-6 σφραγισματα,μια απονευρωση και μια εξαγωγη,τα εκανα χωρις ναρκωση.(Ωραια ητανε,δε λεω.)Μετα χρειαστηκε να βγαλω μια μυρμηγκια που ειχε νεκρωσει το μισο μου δαχτυλο.(Και αυτο καλο ητανε,δεν εχω παραπονο.)Να μην αναφερω μια εξαγωγη λιπωματος στη βουβωνικη χωρα.(Εκει να δειτε γλεντια!)
Μετα την ξυλοκαίνη μου ανακοινωσαν οτι εχω προβληματα και με την ολικη ναρκωση.
Δηλαδη εγω τους εδωσα να το καταλαβουν οταν μετα την πρωτη μου ολικη ελεγα στο γιατρο τι ελεγε την ωρα της εγχειρησης και γελουσαν οι νοσοκομες.(εμεινε καγκελο οφκορσ.)
Αλλα το χειροτερο ηταν οταν διηγηθηκα αυτο το ονειρο στους γιατρους,την ωρα που ειχαν ανοιξει το γονατο μου σαν τριανταφυλλο.Εκει να δειτε γελιο.Ο αναισθησιολογος μαλιστα,βγηκε και ειπε στη μαμα μου οτι αν ξυπνησω ζωντανη απο την επεμβαση,θα με σκοτωσει μετα ο ιδιος.Μαλιστα μετα μου ελεγε και μου ξαναλεγε οτι τοση μορφινη σε ανθρωπο δεν εχει ξαναβαλει.
Σε δυο μερες θα ξαναμπω για μια επεμβαση στο νοσοκομειο και δεν ξερω τι χουνερι θα κανω παλι στους γιατρους.Ή τι χουνερι θα μου κανουν αυτοι,αυτη τη φορα.Ποιος ξερει.

Θα λειψω 8 μερες...να μου προσεχετε το αγρυπνοσπιτο.
Aφηνω και μερικα τραγουδακια για να περνατε να ποτιζετε τη γλαστρα.
Σας φιλω γλυκα.
1.Αlone.
2.The way you love me.
3.Personal Jesus.
4.Ashes to ashes.

20 comments:

τσέλιγκας said...

Περαστικά με άμπελμαν πολλά και κοίτα μην τυχόν και ξεχάσεις τίποτα από την επέμβαση και δε μας το γράψεις θα τιμωρηθείς βάναυσα (όχι με νάρκωση!).

Αλήθεια με 2 μπουκάλια ουίσκυ δε γίνεται δουλειά; :-)

xryc agripnia said...

Tωρα που το λες,μου ειπαν να ειμαι νηστικη αλλα δεν μου ειπαν να μην ειμαι μεθυσμενη...βρε λες;
:)

(θενκ γιου,μεσιε..σας φιλω.)

Anonymous said...

να προσέχεις γλυκιά μου, σε φιλώ...

nyctolouloudo said...

σου εύχομαι να πάνε όλα καλά...

τελικά εσένα θα σε γράψουν στο βιβλίο Guiness.......

Chris said...

Σιδερένια Μεγάλο Αρχείο
και γρήγορα κοντά μας να ανταμώσουμε στα στενοσόκακα του α-χώρου και του α-χρόνου.

hotel iris said...

όλα θα πάνε καλά!!!
σε φιλώ :-)))

Anonymous said...

ο αναισθησιολόγος, το καλό που του θέλω είναι να αφήσει τις εξυπνάδες και να σε βυθίσει σε μια νάρκωση σαν μέθη, γλυκιά και όση πρέπει για να κάνουν οι χειρουργοί τη δουλειά τους.
κι άμα θες να διηγείσαι όνειρα, να τα γράφεις εδώ.

όλα να πάνε καλά archive!!!

να βλέπεις κάθε μέρα prison break για να αναρρώσεις γρήγορα!
;)
(σου έχω κι άλλα επεισόδια...)

Anonymous said...

ευχές για γρήγορη ανάρρωση

να είστε πάντα καλά

Provato said...

έχεις την καλύτερη μου ευχή να πάνε όλα τόσο καλά όσο θες! μπεεεεεεεεεε λέμε!

mindstripper said...

Ωρέ Τσέλιγκα, μην της λές τέτοια κι ετούτη είναι ικανή να τα κάνει. :-P

Μικρή μου, αυτή τη φορά όλα θα πάνε καλά και θα το δεις. Εγώ το ξέρω.

Αλήθεια σου λέω.

Θα δεις.

(Kαι βγάλε αυτό το word verification επιτέλους - χμφφ...)

Anonymous said...

Να πάνε όλα καλά!
Έχεις αρκετή δύναμη κι αυτό είναι καλό.

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Υπαρχει και η αλλη λυση για την αναισθησια.Αν θελεις μπορουμε να βρεθουμε και σε διαβεβαιω οτι θα πεσεις ξερη κατω.



(..οχι φυσικα απο την ομορφια μου):p

Anonymous said...

όλα καλά, όλα καλά, όλα καλά, όλα καλά, όλα καλά, όλα καλά, όλα καλάεπί 213131 φορές αγαπημένη.

nosyparker said...

Σου εύχομαι να πετύχεις έναν κουκλο αναισθησιολόγο κι έναν ακόμα πιο κούκλο χειρουργο και να το ευχαριστηθείς. Σιδερένια! :-)

reginarosasamat said...

Περαστικά σου! Ολα ευχομαι να πάνε καλά.

snikolas said...

Όλα καλά θα πάνε θα το δεις. Περαστικά σου.

candyblue said...

Κι όμως είσαι τυχερή...αυτό που έχεις σε κάνει μοναδική στα μάτια όλων όσων ξέρουν από μοναδικότητα


Καταβρόχθισε την μαγεία
Θα βγεις ακόμα πιο δυνατή
Σιδερένια?
Κάτι τέτοιο, κάπως έτσι

alienlover said...

περαστικά και γρήγορα :) φιλιά και καλή ανάρρωση και από μας ;)

lo-li said...

ΚΑΑΑΛΗΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑΑΑ! Σιδερένια,ατσαλένια και τέτοια!