Thursday, September 21, 2006

Φανηκε η μερα απο το πρωι...

...οτι θα ειναι περιεργη.Τα ξημερωματα η ομιχλη ηταν τοσο πυκνη που την εκοβες με το μαχαιρι και τη σερβιρες ανετα στο πιατο σαν μαρεγκα.Μετα ανοιξε ο ουρανος.Τα συννεφα τρεχαν σαν τρελλα και μενα μου μπηκαν τρελλες ιδεες-να φυγω παλι.
Το απογευμα γυρισα σπιτι,εκανα ενα μπανιο και ενω χαζευα στο νετ,νυσταξα.Σιγα το πραγμα μπορει να πεις τωρα εσυ,αλλα για εναν ανθρωπο που δεν κοιμαται ποτε μεσημερι και εχει να κοιμηθει 7,6 ή ακομα και 5 ωρες συνεχομενες,μηνες,ειναι μεγαλο πραγμα.Αφησα την τηλεοραση να παιζει στο μουγκο,αφησα το μελωδια να παιζει στο πισι,σκεπαστηκα και εκλεισα τα ματια.Δεν πρεπει να κοιμηθηκα ουτε 10 λεπτα.Ξυπνησα ιδρωμενη και τρομαγμενη.Ο μαμαλακης σερβιρε ενα γλυκο στο πιατο και ο ιωαννου καποιον ευχαριστουσε.Η καρδια μου χτυπουσε δυνατα-ακομα χτυπαει-.
Ειδα παλι εκεινο το ονειρο...εκεινο που ειδα το βραδυ πριν την εγχειρηση,πριν δυο χρονια.(το θυμασαι,Β;-σε σενα το ειχα τοτε.)Αν το ειχα καταγραψει θα εβλεπα τωρα οτι ηταν ακριβως ιδιο.Το πλανο,η σκηνοθεσια,ο ηχος,το μονταζ.Σαν να ηταν αποθηκευμενο σε καποιο συρταρι του μυαλου μου και καποιος το εβγαλε και το προβαλε.Κατεβαινα κατι σκαλες.Στην αρχη αργα και χαλαρα.Μετα με αγωνια και αγχος.Αρχισα να τρεχω και τελικα εφτασα σε ενα πλατυσκαλο.Εκει καθοσουν ορθιος και με περιμενες.Αγκαλιαστηκαμε και αφου τα ειπαμε λιγο και επρεπε να φυγεις μου ειπες:"Aντε ελα,σε περιμενω.Βαρεθηκα μονος μου".Και εφυγες.Και ξυπνησα.Χαλια.
Και τοτε και τωρα.Γιατι εσυ εισαι εκει "πανω" και εγω εδω κατω.Και απορω γιατι επιμενεις να μου κανεις προσκλησεις.Και αναρωτιεμαι,εγω μεχρι ποτε θα τις αποφευγω.
Να το εκλαβω ως σημαδι ή ως υποσυνειδητο μου φοβο;
Ή μηπως τελικα,οντως,βαρεθηκες μονος;
(θα δειξει.)

8 comments:

Παπαρούνα said...

Έρχονται και σε μένα

πρόσωπα λησμονημένα,

άδεια και χλωμά

από πριν κι από μετά.

Μου κρατάν το χέρι

στο ταξίδι, στο καρτέρι,

στον ύπνο το βαθύ.

Είναι λίγοι, είναι πολλοί.

Μέσα στο πηγάδι,

κάτω απ' το μαξιλάρι

ρίχνονται οι ψυχές.

Ήλιε μου τώρα βγες!


Θ.Π.

...εγώ νομίζω πως φταίει ο ιωάννου και η κούραση του καλοκαιριού για το όνειρο...

:)

Alkyoni said...

όσοι μας αγαπάνε και είναι "πάνω" άσε με να πιστεύω,πως θέλουν να μας βλέπουν να συνεχίζουμε ήσυχοι ήρεμοι ευτυχισμένοι τη ζωή
Και να τους κρατάμε ζωντανούς στη σκέψη μας,αγαπημένους
Ίσως έτσι να βρίσκουνε τη γαλήνη.

Ladychill said...

Φοβερό το όνειρο και ακόμα πιο φοβερή η επανάληψή του...αξίζει να το ψάξεις, όνειρο τόσο σημαντικό που επιστρέφει δεύτερη φορά σίγουρα δεν είναι κατά τύχη...Πάντως μην πας κι εσύ "εκεί πάνω", έχεις πολλά χιλιόμετρα ακόμα "εδώ κάτω"...
Τελικά απ' οτι κατάλαβα ο τίτλος του μπλογκ σου όντως ισχύει σε σένα. Να ευχηθώ ύπνους νηφάλιους (και χωρίς όνειρα;);

xryc agripnia said...

**Παπαρουνα...μου αρκει η σκεψη σου και το ξερεις.

**Μenw ektos...Oτι μου λειπει πολυ,ειναι το μονο σιγουρο.

**Αlkyoni...Καπως ετσι πρεπει να'ναι.Αλλα καμια φορα το μυαλο μας παιζει ατιμα παιχνιδια.

**ladychill...Ελπιζω να πιασει η ευχη σου.Το ονειρο εχει πισω του μια περιεργη ιστορια.Ισως την πω καποια στιγμη.

Τα φιλια μου κοπελιες.

mortaki said...

Τελικά φτάνουν οι υπέρυθρες σου απτο νησί μέχρι σε μένα...

και εσύ εφιάλτες εε?

nyctolouloudo said...

θα στο πω στεγνά...και ξέρεις το γιατί.

οι πάνω με τους πάνω και οι κάτω με τους κάτω....

( τι θα γίνει με την Κρακοβία; )

xryc agripnia said...

**Mortaki...ενταξει ειμαι τωρα.Ελπιζω και εσυ.

**Μεθυσμενακι...Ξερω γιατι,αλλα ξερεις και εσυ γιατι.

(να'ρχισω να ψαχνω;)


Σας φιλω γλυκα.

annamaria said...

Eσυ θελεις και τα βλεπεις!
Εσυ ξεθαβεις προσωπα!
Εσυ εχεις αναγκη να ερχονται!!
Ειναι ενα παιχνιδι του δικου ΣΟΥ μυαλου!
Αν σταματησουν αυτα τα ονειρα να σε επισκεπτονται κατι θα σου λειπει...πιστεψε με !!