Friday, March 30, 2007

Για να ξεπερασω...

...τις ωρες βαρεμαρας,μεσα στο σπιτι,αγορασα ενα παζλ.Μεγα λαθος.
Τωρα τα ονειρα μου ειναι κομμενα σε διαφορετικα κομματια και εχουν ολα μικρες-μικρες λεπτομερειες.Ξυπναω με αγχος και βιασυνη για να το τελειωσω.Βεβαια ξερω οτι σκοπος μου δεν ηταν να το κανω μονη μου αλλα δεν αντεχω και πεφτω με τα μουτρα-ειδικα οταν ειμαι μονη μου.Οταν το κεφαλι μου γινει εντελως καζανι το ριχνω στους sopranos και στο prison break,ανακατα.Κατα τ'αλλα,οι πληγες μου δεν κλεινουν και με πιανει μεγαλη φρικη οταν τις κοιταω.Και φυσικα-σαν καλη αρρωστη-ετοιμαζω τις βαλιτσες μου για Πασχα στο νησι.Σαν τουριστρια αυτη τη φορα.Ενας κυκλος εκλεισε,δεν ξερω αν σας το'πα.

Τις καλημερες μου και τα φιλια μου.

7 comments:

Anonymous said...

αυτός ο χειμώνας δεν ήρθε ποτέ.μας στέλνει "γράμματα"με αυτά τα κρυάκια του μάρτη.ίσα ίσα για να καταλάβουμε τι έγινε και να ανασυνταχθούμε.
έχω κι εγώ ενα παζλ και το χτίζω κάθε άνοιξη για να μην μετράω τις μέρες στο ημερολόγιο μέχρι την άδεια μου.κομμάτι κομμάτι κάνω τους απολογισμούς μου και τα πλάνα της ζεστής εποχής που έρχεται..

μέχρι τότε κομμάτι κομμάτι μέτρα τις στιγμές..μην είσαι ανυπόμονη να το τελειώσεις(αν και όπως βλέπω στη photo κοντά είσαι!)άσε το χρόνο να φέυγει σαν ψιλή άμμος μέσα σε κλεψύδρα..στο τέλος το τράυμα δεν θα φαίνεται πια και η ψυχή θα έχει κάνει το ταξίδι της..

καλό ταξίδι στο νησί σου..

xryc agripnia said...

Γλυκεια μου...

Balidor said...

Καλό ταξίδι ....

ONOMATODOSIA said...

νευριαζω με τα παζλ.
τα παραταω...

καλο πασχα!

snikolas said...

Καλό σου ταξίδι. Και καλή τύχη με το παζλ σου!

nosyparker said...

Βρε λες να πάρω κι εγώ;

Καλό Πάσχα!

xryc agripnia said...

Καλο Πασχα σε ολους.