Tuesday, July 19, 2005

Τις τελευταιες μερες...

...ξυπναω με ουρλιαχτα και φοβερους πονους απο κραμπες.Το παθαινα και παλιοτερα αλλα τωρα πιστεψτε με....το να παθαινεις κραμπα σε φρεσκοεγχειρισμενο ποδι ειναι οτι χειροτερο μπορει να σου συμβει.Ξυπνησα λοιπον γυρω στις 9 με αυτον το φρικτο τροπο.Φυσικα μετα εχασα τον-πολυτιμο-υπνο μου και ανοιξα λιγο την τηλεοραση μπας και νυσταξω.
Με εκπληξη ειδα οτι στο ετ1 ειχε τη Φρουτοπια.Νευριαζω που δεν τα εντοπιζω αυτα νωριτερα-αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα.
Ειχε λοιπον επεισοδειο που ο Πικος Απικος-ο δαιμονιος δημοσιογραφος-ειδε στο δρομο κατι κοκκινες κυλιδες και του φανηκαν υποπτες μιας και ψαχνει να βρει γιατι εξαφανιστηκε ο Μανωλης ο Μαναβης.Αρχισε να τις ακολουθει-περασε απο εναν τοιχο που εγραφε "Η φρουτοπια ανηκει στα φρουτα"και απο κατω ειχε το αναρχικο Α-και τελικα ειδε οτι οι κυλιδες ηταν τα δακρυα του Ροδολφου του παντζαριου.Ο οποιος εκλαιγε γιατι ντρεποταν που ηταν κοκκινος.Σε καποια φαση περασε και η Ματα η ντοματα απο τη σκηνη και εγω ηθελα να περασω ολη μου τη μερα με αυτον τον τροπο.Να ειμαι ξαπλωμενη και να βλεπω φρουτοπια.Καλημερα μας,καλημερα μας.

5 comments:

mindstripper said...

Εδώ Αιμίλιος το μήλο.
Καλημέρα ;)

xryc agripnia said...

Εδω Ματα η ντοματα....καλησπερα.

elpinor said...

..κι ενα καλό (και δροσερό)σας μεσημέρι.

jojo said...

αχ τι μου θύμισες τώρα!
τι ωραία που ήταν η φρουτοπία!!!
στις 9 ε?
άλλος ένας λόγος που δεν θαθελα να πάω στη δουλειά μόλις προστέθηκε στη λίστα μου...

ka8y said...

Νόμιζα οτι ειμαι η μόνη που χαζολογάω τα πρωινά βλέποντας φρουτοπία και του κουτιού τα παραμύθια...