Friday, January 11, 2008

Κοπερτί.

Το απογευμα πανω στο μηχανακι, συνειδητοποιησα οτι τραγουδουσα ενα "παντοτινα" αγαπημενο τραγουδι - Γεια σου κοπερτί, θυμάσαι τη φωνή μου - Αν είσαι ολομόναχο κι εσύ- Πάρε ένα ταξί, έλα κοπερτί-Έλα να γεράσουμε μαζί-, αρκετα δυνατα. Στο φαναρι ενας τυπος μου φωναζε να κλεισω το φλας αν και πιο πολυ νομιζω ηθελε να δει τη φατσα μου. Συνεχισα να το τραγουδαω μεχρι να φτασω στο σπιτι.

Εκει και ενω καθαριζα επιμελως ενα ωριμο τριανταφυλλο, σε παρακαλουσα να μου απαγγειλεις ποιηματα φτιαγμενα απο ξεχασμενους - ισως και καταραμενους - ποιητες και εσυ αρνιοσουν.
Τοτε θυμηθηκα καποιον που μου διαβαζε απο το τηλεφωνο τη "Βάρδια" και επεσα με τα μουτρα σε εναν αγωνα ταχυτητος. Τερματισα τελευταια και καταϊδρωμενη εχοντας την εντυπωση οτι δεν ετρεχα αλλα οτι με τραβουσες απο τα μαλλια και μ'εσερνες για 500 μετρα.
Η Ανοιξη ηταν μπροστα μας.

17 comments:

Phaedra said...

..και ο χειμώνας μόλις είχε γίνει χτες;-)

Φιλιά από έναν -πρώην ανώνυμο- παρατηρητή.

DR PAKO® said...

An esy termatises teleutaia,paei na pei oti o allos termatise prwtos?An egine etsi,na xairesai...an oxi,na thn fobasai authn thn anoiksh...P.S.:8elw ki egw ena mhxanaki...

Ploutwnios said...

Θέλω κι εγώ έναν dr pako.

nyctolouloudo said...

κοπερτί το κοπερτί, τάπι τάπι ρούσι, κοπερτί το κοπερτί, τάπι τάπι γκρι.
εγώ μόνο αυτό το κοπερτί ξέρω....
για την άνοιξη το πιστεύω,σήμερα βγήκα με κοντομάνικο....εδώ.

Unknown said...

τελικά η μηχανή μας κάνει όλους τραγουδιστές, περίεργους για όποιους περνάνε από δίπλα μας και μας ακούν... Εγώ τραγούδαγα ένα άλλο κομματάκι...
Ελα κοντά μου και τη νύχτα μου μοιράσου
Δεν έχει αύριο για μας ούτε και χθες
Θα γίνω πάλι το δερμάτινο μπουφάν σου
Να με φοράς τώρα που αρχίζουν οι βροχές...
φυσικά μόλις είχαν πιάσει οι βροχές τους δρόμους... ;)

sensualmonk said...

'Εκει και ενω καθαριζα επιμελως ενα ωριμο τριανταφυλλο'... αυτό. ναι :-)

Anonymous said...

my δream is to fly, ovah δα rainβow... so high! Εγώ πάλι αυτό τραγουδούσα όταν ονειρευόμουν πως μέχρι την άνοιξη θα έχω αγοράσει μηχανή και θα κάνω βόλτες...

xryc agripnia said...

Καλησπερες και φιλια σε ολους.
Αργοπορημενα μεν αλλα αληθινα παντα.

Anonymous said...

baby check your e-mail pls.

Ελίζα said...

μπήκα εδώ γιατί το απόσπασμα είναι απο ένα απο τα αγαπημένα μου τραγούδια, και απο τον αλκίνοο και απο τη χαρούλα στο λυκαβητό.
διάβασα όσα posts εμφανίζονται σε αυτή τη σελίδα,μου άρεσαν όλα πάρα πολύ,αισθάνθηκα ένα πράγμα σα να μην είναι αυτό το τρβηγμένο απτα μαλλιά συναίσθημα που βασικά υπάρχει στα περισσότερα blogs.μπραβο

Ελίζα said...

και το ταττού ΤΕΛΕΙΟ,έχω κι εγώ ένα σύντομα 8α τα κάνω δυο, αν έπαιζα κάποιο όργανο είχα σκεφτεί να κάνω κι εγώ ένα κλειδί αλλά τώρα μου φαίνεται οτι θα ήταν πιο πολύ του θεάματος γιατί έχω ξεχάσει και τις νότες να διαβάζω

roadartist said...

nice!!!

Anonymous said...

Βάρδια τηλεφωνικά; Οι κουλτουριάρηδες γκόμενοι μπορει να υστερούν u know what I mean, αλλά έχουν τις καλύτερες προδιαγραφές για αναλλίωτες αναμνήσεις

Anonymous said...

Ειιιιιι! Ψόφησε ο Χριστόδουλος!!

Κερνάς;

Φαίδρα Φις said...

ωραίο τραγουδάκι...πώς γίνεται και το ξέρετε όλοι κι εγώ το ακούω μόλις τώρα? εξηγήστε μου...κάποιος...

http://hrtstvrs.blogspot.com,thalassa,promitheas

dim juanegro said...

κάποτε με είχε φωνάξει "Κοπερτί" με έναν τόσο δυνατό και άναρχο ψίθυρο στα αυτία.
Δεν ήξερα γιατί.
Τώρα που νομίζω πως ξέρω, δεν μπορώ να απαντήσω.
Γλυκιά η ζωή με κοντομάνικο και έναν σκέτο καφέ να βάφει τα χείλη...
Σε ευχαριστώ για την θύμηση.
Καλή σου νύχτα.

xryc agripnia said...

Θα ηθελα να απαντησω σε καθε εναν κεχωριστα αλλα εχουν περασει τοσες μερες που δεν εχει πλεον κανενα νοημα.

Αφηνω ομως την καλησπερα και τα φιλια μου.