Wednesday, December 12, 2007

Ψαχνω ενα σπιτι...

...στο κεντρο. Να συμμαζεψω τη ζωη μου σε οσο μικροτερη ακτινα γινεται. Με κουρασαν οι αποστασεις και τωρα ολα θελω να γυριζουν γυρω απο μια βαση.
Τοσα χρονια με τα πηγαινε-ελα, ειχα μια σταθερη: τους φιλους μου. Οταν ολα γυρω μου κατερρεαν, ειχα μια δυναμη: τους φιλους μου. Οταν πετουσα απο τη χαρα μου, ηξερα οτι καποιοι χαιρονται στ'αληθεια για μενα: οι φιλοι μου. Το Σαββατο που μας ερχεται, λοιπον, παντρευεται μια απο τις καλυτερες μου φιλες. Μια σταθερη στη ζωη μου. Μια Αξία. Καθομαι και σκεφτομαι τα χρονια που εχουμε περασει μαζι. Τις βλακειες που εχουμε κανει κατα καιρους. Το πως μεγαλωσαμε μεσα σ'αυτα τα χρονια. Μαζι. Ολα μαζι. Και κλαμματα και χαρες και μεθυσια και εκδρομες και διακοπες και χαμους και απωλειες. Τις μονιμες τεταρτες μας. Ολα μαζι. Παντα μαζι. Και σκεφτομαι οτι αν για κατι δεν φοβαμαι στη ζωη μου, ειναι οι φιλες μου. Που εχω βαθια στην καρδια μου και στο μυαλο μου, οσο διαφορετικα και αν εξελισσεται η ζωη μας. Και ειναι τοσο σιγουρο οτι ο χαρακτηρας που εχω διαμορφωσει σαν ανθρωπος οφειλεται παρα πολυ σ'αυτες.
Στις φιλες της ζωης μου.

Με ολη μου την αγαπη και την αφοσιωση.

8 comments:

Lina said...

=)

τέλσον said...

είναι που έχεις πραγματικές φωτογραφίες από χαρτί και σε γουστάρω...

Unknown said...

δεν χρειάζεται σχόλια αυτό το ποστ ;) μόνο μια μεγάλη αγκαλιά

Anonymous said...

πανέμορφο ποστ. να τις χαίρεσαι και να σε χαίρονται.

DR PAKO® said...

Kalhspera kai apo emena!An 8umamai kala,den ta exoume pei pote!Se kserw omws,apo to blog ths koinhs Ksan8ias radiofwnikhs mas filhs (blepe Demy).Megia to Bliss,kalh arxh,akoma kalyterh synexeia kai na eisai sigourh pws me thn prwth eukairia 8a sas episkeftw (eimai ektos Thessalonikhs,pros to paron).Anyway,an 8eleis boh8eia gia na breis spiti sto kentro,mail me kai 8a se boh8hsw oso mporw(exw kales plhrofories).Kalh synexeia se o,ti kaneis!Filakiaaa!!!

efoudi said...

κι εγώ χαίρομαι που μπορώ μεγαλωνοντάς να αποκτώ νέους φίλους,
με την ίδια θέληση να τους ψάχνω,
με την ίδια ορμή να τους ζω,
με την ίδια υπομονή να τους αποχαιρετώ,
με την ίδια καρδιά να τους αγαπώ..

σ'ευχαριστώ που μου το θύμησες..

Sweet December said...

Αχ αυτές οι φίλες!ΠΟλύ γλυκό το ποστ σου!Εγώ με όσα περνώ δε ξέρω τι θα έκανα χωρίς την κολλητή μου!Και να σκεφτείς ότι είναι μόλις 2 ετών φίλη :-) Ελπίζω να παραμείνει στη ζωή μου ότι και αν περάσουμε!

Roadartist said...

Τι όμορφο. Πολύ γλυκο.