Wednesday, December 05, 2007

Και κάπως έτσι..

...η ζωη μου πηρε αλλη τροπη.
Μετα απο 9 χρονια,απο χιλιαδες χιλιομετρα και πολλα ναυτικα μιλια, πολλες νυχτες αγρυπνιας και υπερβολικου νοστου, εχω πλεον μια βαση.
Δεν ειμαι ακομα σιγουρη οτι ειναι σταθερη αλλα θα παλεψω με ολες μου τις δυναμεις να την κρατησω και να με κρατησει.
Ευτυχως ολα αυτα τα χρονια εμαθα πολλα απο τα λαθη μου και δεν υπαρχει περιπτωση να τα ξανακανω. Και ευτυχως εχω πολλους ανθρωπους διπλα μου να με στηριξουν,οτι και να γινει. Και καπως ετσι η ζωη μου πηρε αλλη τροπη...

Καλησπερες και φιλια.

11 comments:

Anonymous said...

Nα μην στενοχωριέσαι για τίποτα. Θα σκίσει(ς).

Anonymous said...

με γεια, με γεια :)

θα το κανουμε και καλλιτεχνικο στεκι.
(επιτελους ενα στεκι γαμωτο)


καλες δουλειες και τις καλυτερες ευχες κι απο δω.

Anna said...

Αχ αυτος ο νοστος...
Ανυπομονω να επιστρεψω για να σας κανω μια επισκεψη και να δω τι καλο ετοιμασατε.
Καλες δουλειες! Ωραια που ειναι να ανοιγεις κατι ολοδικο σου και φτιαγμενο με αγαπη και μερακι....
Πολλα φιλια.

GLOBAL said...

βάση χτισμένη σ΄αυτό που πόθησες.

τι πιο όμορφο.

musica said...

Μετράω μέρες ...κι όταν περάσουν οι μέρες θα μετράω ώρες...θέλω να έρθω κι εγώωωωωωω!!

Πολλά πολλά μπράβο!

Kiss to your bliss...I already miss your bliss...Miss You...Kiss You...Bliss You!!

Κι όταν ζεστάνει (εεε μέχρι εκεί έφτασα...)...Daquiri Φράουλα και μουσικές...Bliss Fantasy...

πολλά πολλά φιλιά!

Ζίτσα said...

kales doulies !!! kai na pareis oti zitas apo ti nea strofi sti zoi sou'

Anonymous said...

Καλορίζικο!
Καλή αρχή! Κάτι μου λέει ότι θα έχει ωραίο μουσικό πρόγραμμα :))

jojo said...

καλορίζικο!
θέλαμε να σου το πούμε απο κοντά αλλά σήμερα το πρωί δε σε πετύχαμε...
πανέμορφο είναι!
πολλά φιλία!

ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΙΛΟΥ said...

Απ' όσα λες η ζωή σού χρωστάει. Εύχομαι να σου τα δώσει όλα και παραπάνω. Μόνο να σου τα δίνει λίγα-λίγα για να συνειδητοποιείς τι παίρνεις και να τα χαρείς!
Φαίδων Θεοφίλου

Filotas said...

Έμορφο μαγαζί, όμορφοι άνθρωποι!
Θα ξανάρθουμε!:)

xryc agripnia said...

Σας ευχαριστω ολους σας για τα καλα σας λογια.Και οσους δεν πετυχα,ελπιζω να τους πετυχω.

Τα φιλια μου.