Tuesday, June 12, 2007

Απαγορευεται λεει...

...να βαφτιζεις παιδια διαφορετικου φυλου αλλα εγω βαφτισα ενα αγορακι (το γνωστο μικρο μου ερωτα) και -προχθες- ενα κοριτσακι και εχω κλεισει ως νονα.

Κατα τ'αλλα περιμενω-σαν μωρο που του ταξανε βολτα-να ερθει το Σαββατοκυριακο και να λειωσω στην παραλια.
Και σκεφτομαι :
...το μπλε της θαλασσας...
...την αμμο στα ποδια...
...τα βρεγμενα μαλλια...
...το σημαδια απο τον ηλιο...
...το κιτρινισμενα φυλλα του βιβλιου μου...
...τα μαλλια να γεμιζουν μπουκλες απο την αλμυρα...
...τα ποδια μας μεσα στη θαλασσα
...και χιλια ακομα.

Αλμυρα φιλια και καλησπερες.

6 comments:

alienlover said...

axxx ti wraiaaa!!! thelo ki ego na ksanavaftiso mpempouliniiiii!!!!
panta aksia kopela, na to xairesai kai na to megalwseis me mousikes kai hromata :)

Αστραδενή said...

τυχερούλα!

AtiX said...

Πάντα άξια… πάντα τέτοια!
Καλησπέρες στον βορά

nosyparker said...

To "πιστεύω" το είπες απ' έξω; :-D

xryc agripnia said...

**Αlienlover...στο ευχομαι!Ευχαριστω πολυ ....και στα δικα σου!
:)

**Aστραδενη...χαιρομαι που σε βλεπω.
Τα φιλια μου.

¤¤Atix...Σε ειχα χασει,μεσιε.Χαρηκα που σε ξαναβρηκα.Πολλα φιλια.

**nosyparker...Ασε,ειναι το μελανο μου σημειο.Ιδρωσα και ξαναιδρωσα.
Ουφ!

Φιλια και καλημερες.

daydreamer said...

Έχω ακούσει πως απογορεύεται επειδή εσύ θεωρείσαι πνευματική μαμά τους και αυτά είναι πνευματικά αδέλφια μεταξύ τους ή κάτι τέτοιο.Ό,τι κι αν λέει όμως πάντα άξια!!!