Tuesday, June 05, 2007

Τα ταξιδια του Σ.

O Σ.-ας τον πουμε Σ-πηγαινει καθε πρωι στο σχολειο του και ταξιδευει.
Ταξιδευει με το μυαλο του εκει που εμεις οι απλοι ανθρωποι δεν μπορουμε ουτε να φανταστουμε.

Εχει βεβαια εμμονες-οπως ολοι μας-αλλα αυτος τις εξωτερικευει με το δικο του τροπο.
Με εναν νανο.
Ενα πρωι πηγε στο σχολειο πηρε το νανο και τον εβαλε στο παραθυρο.Την αλλη μερα στο νεροχυτη.Την αλλη στον τραπεζι.Την αλλη κατω απο το ρολόι.

Και καθε μερα βρισκει ενα καινουργιο μερος για να ταξιδεψει το νανο του και ποιος ξερει τι φανταζεται και τι νοιωθει.

Ο Σ.πηγαινει σε ειδικο σχολειο γιατι ειναι ιδιαιτερο παιδι.Χαρισματικο αλλα και με πολλα προβληματα.

Με μαγεψε τοσο πολυ μ'αυτες τις εμμονες του που τον σκεφτομαι πολυ συχνα χωρις καν να τον εχω δει.

Δεν ξερω τι εχει στο μυαλουδακι του,δεν ξερω αν θα μπορουσα ποτε να καταλαβω.
Παντως θα ηθελα με εναν τροπο να μαθει οτι τον σκεφτομαι.



Υ.Γ...τις φωτογραφιες τραβηξε η Μ. που δουλευει στο σχολειο του Σ. και την ευχαριστω πολυ που μου τις εμπιστευθηκε.

6 comments:

Lina said...

εμένα μου θυμίζει διαλομένα την αμελί πάντως αυτό το κόλλημα.

nosyparker said...

Κι εμείς σ' ευχαριστούμε που τις μοιράστηκες μαζί μας. Έχω δουλέψει με παιδιά τα οποία θα 'πρεπε να βρίσκονται σε ειδικά σχολεία, αλλά δυστυχώς δεν... Ο Σ. είναι τυχερός που πηγαίνει σε ειδικό σχολείο και τον προσέχουν όπως πρέπει. Τα παιδιά που δεν έχουν αυτή τη δυνατότητα, γίνονται αντικείμενο χλευασμού των συμμαθητών τους και περιθωριοποιούνται, πράγμα που αποβαίνει μοιραίο για την υπόλοιπη ζωή τους.

Pan said...

Δυστυχώς όλα τα παιδιά που μοιάζουν στον Σ. θα έπρεπε να βρίσκονται σε ειδικά σχολεία, αλλά δεν συμβαίνει.
Τι να πω.

nosyparker said...

Πολλές ρακές για το blogme

Sorry για το spam, αλλά ρίξε μια ματιά.

candyblue said...

τέλειο μου θυμιζει την ιστορία της Αμελί με το νανο που έλεγε οτι εκανε διαφορα ταξίδια στον πατερα της και τον εστηνε αυτή σε διάφορα μέρη...θυμάσαι;

xryc agripnia said...

Το πρωτο πραγμα που μου ηρθε και μενα στο μυαλο ηταν η Αμελι...αλλα μετα σκεφτηκα οτι ειναι αδυνατον να εχει ο μικρος την ταινια.

Τα φιλια μου.