Monday, July 10, 2006

Χθες το βραδυ...


...ξαφνικα,εκοψε ο αερας.Μετα απο τρεις εβδομαδες.Απλωθηκε μια ησυχια στο χωριο.Ο κοσμος μιλουσε χαμηλοφωνα και η μουσικη ηταν ιδανικη για εκεινη τη στιγμη.
Tα μοχιτο και οι μαργαριτες πινοντουσαν αβιαστα αλλα και γρηγορα ταυτοχρονα.Ενας σκυλος κοιμηθηκε στα ποδια μου.Η παρεα μου εφυγε νωρις.Εγω απολαμβανα την ησυχια.Καποιοι ηρθαν πεινασμενοι στις 3 παρα.Φυγαν φαγωμενοι και μεθυσμενοι στις 4.30.Σωπηλα.Με σεβασμο στη μοναδικη βραδυα που ο αερας ειχε σωπασει.

Το τελευταιο διαστημα,οποτε θυμωνω νοιωθω ενα δυνατο φτερουγισμα μεσα στο δεξι μου αυτι.Λετε ο αερας και τα νευρα να με οδηγουν στη τρελλα;
(νομιζω ο Ρεμπω το ελεγε..."ενοιωσα τον ανεμο απο το φτερουγισμα της τρελλας,καθως πετουσε απο πανω μου".)

Για καποιους σημερα ειναι μια υπεροχη δευτερα.
Καλησπερα.Τα φιλια μου.

9 comments:

candyblue said...

Και για κάποιους άλλους όχι...
Τον τελευταίο καιρό,το ίδιο γίνεται και στα δικά μου αυτιά,λες να φταίει ο αέρας,αλήθεια θα μπορούσε αν και ποτέ δεν το είχα σκεφτεί έτσι.
Από την άλλη αυτό που είπε ο Ρεμπώ μου ταιριάζει περισσότερο.Σε ποιο χωριό είσαι, να έρθω να σε βρω?
Καλή εβδομάδα!!!

πολυβιος said...

καλό βράδυ. τα φιλιά μου.
:-)

northaura said...

καλό βράδυ, για κάποιους θα 'ναι συνέχεια μια υπέροχη δευτέρα (ο αέρας δε φταίει)

Παπαρούνα said...

μάπα η συναυλία...
τστστ πάλι Μπ3 άνω των 3ΚΒ;;
:"(

xryc agripnia said...

@Candyblue...ειμαι σ'ενα χωριο που αλλες φορες ο χρονος περναει πολυ γρηγορα και αλλες πολυ αργα.Αν το αντεχεις αυτο,ελα να με βρεις.Θα σου δωσω συντεταγμενες.
:)

@Πολυβιε...ΧΧΧ!

@Νorthaura...Αν δεν φταιει ο αερας,φταιω τοτε εγω,εε;....Βαλιουμ χρειαζομαι,i know!

@Παπαρουνα...Κριμα.(Το αλλο δεν το συζηταω!)

Φιλια και καλημερες σε ολους.

anastassios said...

Πολύ αέρας και στα Νότια… και όταν κόπασε… παντού τα ίδια, όπως τα περιγράφεις
Και όσο για την μέρα για άλλους είναι blue Monday ή μάλλον Tuesday

drskafidas said...

kai ayrio tha nai mia kaliterh mera... kai oxi deutera!

mortaki said...

Εγώ αντί για φρερουγίσματα ακούω καμπάνες... ;)))
τι λες να είναι?

xryc agripnia said...

@Anastasie...Nαι,στα Νοτια...πολυ αερας.
:)

@Drskafida...Ειθε!

@Μortaki...Οι καμπανες ειναι για να μετρας τις μερες που θα σας φερουν μαζι.
Ποσες μειναν;

Φιλια σας.