Wednesday, June 28, 2006

Μετα απο μια κουβεντα...


...σημερα,θα΄θελα να'μαι σ'ενα αυτοκινητο ή σε μια μηχανη και να ανηφοριζω για την Ηπειρο.Να ζαλιστω απο τις πολλες στροφες αλλα μετα να στρωσω το στομαχι μονο με τη θεα απο εκει ψηλα.Να καταληξω σ'ενα παλιο πετρινο σπιτι,με γυριστη σκαλα ή σ'ενα κτημα με μηλιες.Nα περπατησω μεχρι τη Μονη της Κηπίνας και πανω στον Καλαρρυτικο.Να μιλησω με τους παπουδες,να δοκιμασω το τσιπουρο τους,να ζητησω συνταγες για πιττες απο τις γιαγιαδες και να μην ντραπω να δοκιμασω τα καλουδια τους.Να γελασω με τις χορευτικες φιγουρες των νεων στα πανηγυρια.Να ακουσω κλαρινο και να ανατριχιασω ολοκληρη.Να ειναι καλοκαιρι και να παγωνω.Γιατι ετσι ειναι τα βουνα και εγω τα γουσταρω πολυ.

Αν αυτο γινοταν σημερα,ολη τη μερα θα μπορουσε να ακουγεται αυτο.
Φιλια.

22 comments:

anastassios said...

Ταξιδεύεις, και προσπαθείς πάντα να φτάσεις λίγο μετά το ηλιοβασίλεμα. Πρέπει να το κυνηγάς. Να ακολουθείς το κόκκινο… και στα βουνά

Unknown said...

τι υπέροχο μέρος η ήπειρος! Αχ και τα Τζουμέρκα ;) το Βουργαρέλι, το Αθαμάνιο, πάλι ταξιδεύω...

πολυβιος said...

χαίρε καραγκούνα archive !

πολυβιος said...

συγγνώμη, δε θα το ξανακάνω ...
:-)

xryc agripnia said...

@Takeaquietlife...Μπραβο!Ολοκληρωσες το σκηνικο.
;)

@Anastassie...Eχοντας εναν παθολογικο φοβο για το σκοταδι,τις ωρες μετα το ηλιοβασιλεμα προσπαθω να τις περναω εξω απο το σπιτι.Οσο για το κοκκινο,με βολευει γιατι ειναι φως.

@Πνευμα...Με καταλαβαινεις απολυτα.

@Πολυβιε...θα σε μαλλωσω!Εχει δικιο ο/η down under.Θεσσαλια μερια οι καραγκουνες!

xryc agripnia said...

Επισης...η παπαρουνα πως και δεν γκρινιαξε για το μεγεθος του τραγουδιου;
:P

candyblue said...

Με μάγεψες,
αν και εμένα με συναρπάζει η θάλασσα,με απελευθερώνει,
Θα ερχόμουνα μαζί σου για να το ζήσω αυτό

xryc agripnia said...

@takeaquietlife...Xαχαχαχαχαχαχαχα!Ευγε!
(Εισαι και ζημιαρης!)

@Candyblue...H αγαπη μου για τα βουνα και ειδικα την Ηπειρο και το Καρπενησι ειναι δεδομενη.Και μπορω να το πω ανετα:ειμαι η καλυτερη ξεναγος

mistounou said...

Η απόλυτη περιγραφή..Καλησπέρα αστέρι!

xryc agripnia said...

Καλησπερουδια Μις του Νου.:)

Charlie Alexandra said...

min tolmiso na vgalo ena ipotipodes programma, kapoios tha mou sfinosei mia kainouria idea... ipeiro e? les?.... xmmmm

0comments said...

Γειά! Ψάχνω μια βέσπα 200, 5 χρονώ εμβολιασμένη με ευγενικούς τρόπους. Αν τη δείτε πλήήήζ!

vromogato said...

αν είμαι κάτω από ένα δέντρο και περάσετε κοντά, πείτε ένα 'γειά'

xryc agripnia said...

@Menw ektos...Mετα χαρας!Το χειμωνα ειμαι ελευθερη.

@Charlie Alexandra...Δεν λεω απλα,επιβαλλω την Ηπειρο στους παντες.:P
(να πας,να πας!)

@O comments...Γουάτ χάπεντ?

@Vromogato...Και γεια θα πουμε και στη σκια θα κατσουμε.Θα κερασεις τσιπουρακι;

northaura said...

και μετά τη βροχή βόλτα σ' ενα τοξοτό γεφυράκι κι άραγμα εκεί στη μεση του να βλέπεις τη φύση πως βγαίνει να γιορτάζει την απουσία μας...

mortaki said...

...άντε! πάμε! :)

αερικο said...

Μολις επεστρεψα απο διακοπες και θα με κανεις να ξαναπαω;; :-))

xryc agripnia said...

@Northaura...Ετσι,ακριβως.

@Mortaki...Δυστυχως ειμαι απο τους ανθρωπους που δεν κανουν διακοπες το καλοκαιρι.Οποτε "παμε" το φθινοπωρο.

@Αερικο μου...(σε πεθυμησα)...να πας.Αλλωστε κατι σε συνδεει και σενα με εκεινη την περιοχη.

Φιλια σας.

Παπαρούνα said...

η παπαρούνα έπαψε να σχολιάζει για τα ΜΒ που βάζεις...γκρρρρ!
η παπαρούνα προτιμά τη σιωπή:Ρ

αερικο said...

Άϊντε Archive μου συρτο στα τρια! :-)

".. τουτο το καλοκαιρακι
κυνηγουσα ενα πουλακι.
Κυνηγουσα προσπαθουσα
να το πιασω δεν μπορουσα.
Κι εστησα τα ξωβεργα μου
κι ηρθε το πουλι κοντα μου." :-))

NetKerveros said...

Πολύ ωραίο κομμάτι. Ήξερες ότι οι GOTAN είναι Tango ανάποδά;

xryc agripnia said...

@Παπαρουνα & Αερικο...τα φιλια μου.

@NetKervere...Eιχα παθιαστει ασχημα με τους Gotan οταν πρωτοβγηκαν και φροντισα να μαθω τα παντα γι'αυτους.
:)