Monday, June 19, 2006

Μια περιεργη...

...συγκυρια καποτε μ'εκανε να πηγαινω προς τον ταφο ενος ανθρωπου που αγαπουσα πολυ-που και αυτος με τη σειρα του αγαπουσε πολυ τη Bjork-ακουγοντας στο ραδιο ενα remix του Sasha,στο κοινο αγαπημενο μας i miss you.H στιγμη μου φανηκε το λιγοτερο ειρωνικη παρ'ολ'αυτα μ'εκανε να πλανταξω στο κλαμα.
Εψαξα εκεινο το remix πολυ.Αλλα δεν το βρηκα.Μετα το ξεχασα.
Πριν λιγες μερες το πετυχα εντελως τυχαια και ξαναπλανταξα στο κλαμα.

I miss you,λεει η Bjork και ο Sasha και εγω και αυτος και εσυ.

Y.Γ...μετα ειπα να ξορκισω το θανατικο που μ'εχει πιασει,
με δυο φιλιά και μια αγκαλια:
Ματς.
Μουτς.
Χαγκ.

Καλημερες με αερα,ηλιο και θαλασσσινο αλατι.

6 comments:

Unknown said...

καλημέρα αν και έχω αιρκοντίσιον, γραφείο και λάμπες φθωρίου, ονειρεύομαι όμως ήλιο, θάλασσα και αλάτι ;)

Unknown said...

τι ωραία μουσική και πάλι ;)

πολυβιος said...

Κοίτα να προσέχεις εκεί κάτω. άντε μην κατέβω ...
:-)

xryc agripnia said...

@Πνευμα...εχω αρχισει να πιστευω οτι μονο εσυ ακους τις μουσικες μου.
Φιλια κσι κσλημερες.

@Αγαπημενε Πολυβειε...Δεν θα το ξανακανω,μη με μαλλωνεις!
Επισης φιλια,επισης καλημερες.

northaura said...

το ρεμιξ δεν το ξέρω-ούτε και μπορω να το κατεβάσω με τη σύνδεση που έχω-αλλά τι I miss you είναι μέσα στο πετσί μου, με το αλάτι μαζί. να σαι καλά, χαίρομαι που ξανάμαι εδώ

xryc agripnia said...

@Νorthaura...Καποια στιγμη θα στο στειλω.Τα φιλια μου