Tuesday, June 13, 2006

Εντεκα πραγματα...

...που μισω/σιχαινομαι/απεχθανομαι/αποστρεφομαι/αντιπαθω.

1)Τα ροδακινα και τα ομοια τους φρουτα.Ουτε να τα βλεπω,ουτε να τ'ακουω,ουτε να τα πιανω...ποσο μαλλον να τα τρωω και (φτου) να τα πινω.Σιχαινομαι τους κωλοχυμους τους.
(Αφορμη:τα τενεκεδενια 5κιλα που μας διναν στο σχολειο.Και εκεινος ο σκατοδασκαλος που μας εδινε με το ζορι να το πινουμε στην ταξη,δυο φορες τη μερα.)

2)Τους εκνευριστικους θορυβους.Τα δαχτυλα που σπανε,το καθαρισμα των δοντιων με τη γλωσσα,τη γλωσσα που πλαταγιαζει οταν μασαει.Φρικαρω!

3)Τα τορτελινια και τις μπαμιες.
(Αφορμη:Η πρωτη μου κριση ελκους συνεπεσε με μυρωδια τορτελινιων στο σπιτι.Απο τοτε ουτε να τα δω.Η μπαμιες κατι μου καναν απο μικρη.)

4)Τους αδιακριτους ανθρωπους.Αυτους που παιρνουν θαρρος χωρις εσυ να τους το δωσεις.
(Πολλες αφορμες.)

5)Καποια πραγματα κομμενα εγκαρσια.Παρτε μια μπανανα και κοψτε την στη μεση.Δειτε μετα τα σχηματα που εχει η φλουδα της,οταν ειναι ετσι κομμενη.Αυτο σιχαινομαι.
Και οτι αλλο γινεται ετσι οταν κοπει.(Δεν μπορω να το εξηγησω καλυτερα.)

6)Το φιλτρο των τσιγαρων.Δεν εχω καπνισει ποτε τσιγαρο με φιλτρο,δεν πιανω αναμμενο τσιγαρο αλλουνου,γοπες και τασακια.Ο καπνος δεν με πειραζει.Αλλα απεχθανομαι τα φιλτρα.

7)Να με ακουμπαει καποιος-αγνωστος,συγγενης,οχι φιλος-χωρις λογο.Δεν θελω!Κατω τα ξερα σου.

8)Να μιλαω με καποιον και να μην με καταλαβαινει.Να του λεω ασπρο και να μου λεει μαυρο.Δεν αντεχω.Να εχω νευριασει με κατι και να μου λενε:Ελα μωρε,δεν πειραζει!
Γκρρρρρ!

9)Να με ξυπνανε οταν κοιμαμαι.Οταν επιτελους με παρει ο υπνος και με ξυπνησεις,μπορει να σε σκοτωσω.Επισης να με ξυπνανε με ασχημο τροπο-θορυβο.

10)Να μου επιβαλλει καποιος του μουσικη του.Ειναι φασιστικο,το ξερω,αλλα δεν αντεχω.

11)Οτι περιβαλλει το θανατο.Τα φερετρα,τα στεφανια,τα ταφικα μας εθιμα,τα καινουργια ρουχα,τα ξενυχτια.Οτιδηποτε μπορει να τσαλαπατησει την αξιοπρεπεια του νεκρου.
Ευχομαι να πεθανω πρωτη για να μη ζησω ξανα το θανατο των ανθρωπων που αγαπαω.
(Αφορμη:Καποιες φρικαλεες καταστασεις.)
Υ.Γ..."και οποιος θανατο φοβαται,θα τον κουβαλα στους ωμους."



Συμπερασμα:Eιμαι πολυυυυ περιεργος ανθρωπος.Stay away.



Υ.Γ...Αφιερωμενο στον Enteka που μ'εκανε να σκεφτομαι με εντεκαδες.


Τα φιλια μου εκει εξω.

15 comments:

. said...

πωπωωωωωω.... psycho!!

alX said...

5)Καποια πραγματα κομμενα εγκαρσια.Παρτε μια μπανανα και κοψτε την στη μεση.Δειτε μετα τα σχηματα που εχει η φλουδα της,οταν ειναι ετσι κομμενη.Αυτο σιχαινομαι.
Και οτι αλλο γινεται ετσι οταν κοπει.

?????

xryc agripnia said...

@Μαριλίνα...εγω το ειπα πρωτη,δεν μπορεις να πεις.

@Αl-x...τι να σου πω αλλο;Δεν μπορω να το εξηγησω καλυτερα.Κοψε τη μπανανα στη μεση.Παρε το ενα κομματι και κοιτα τη φλουδα εκει ακριβως που περασε το μαχαιρι.Αυτο.

Μαρκησία του Ο. said...

Έλα καημένη, σιγά τις παραξενιές!

μια χαρά φυσιολογική μου φαίνεσαι

;-))

ΧΧΧ

enteka said...

σ'ευχαριστώ για την αφιέρωση:) ταυτίζομαι με πολλά που γράφεις και κυρίως με το να με ξυπνάει κάποιος (άνθρωπος, τηλέφωνο ή ξυπνητήρι!)
:)

nyctolouloudo said...

Παίρνω τα 2, 4, 7!

και

πήγα και έκοψα μία μπανάνα...
μια χαρά ήταν! την έφαγα..

καλή σου νύχτα..!

xryc agripnia said...

@Mαρκησια και Menw ektos...εχω κι'αλλες αλλα τις κρυβω!

@Enteka...:)

@Chanana...λοιπον και εγω εβριζα κατι σελιδες με μικρα γραμματα,μεχρι που μια μαγισσα(Mindstripper de spell) μου ειπε να παταω ctrl και + για να μεγαλωνουν τα γραμματα στην οθονη.Την πρωτη φορα μου φανηκε απιστευτο!

@Μεθυσμενακι...Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!
Καληνυχτα και φιλια.

mindstripper said...

Κυρία, κυρία, να πωωωω;

13. Έχω βαρύ δεξί.

snikolas said...

Εγώ πάλι αυτό με την μπανάνα… δεν μπορώ να το καταλάβω. :)

xryc agripnia said...

Χαχαχαχαχα...Λοιπον,θα το πω αλλιως.

Παρτε ενα κεφαλι σκορδο.Οχι σκελιδα,κεφαλι.Κοψτε το στη μεση ετσι ωστε να κοπουν στη μεση ολες οι σκελιδες.Αυτο που φαινεται ειναι σιχαμενο.

Θα εβαζα φωτογραφια αλλα μετα δεν θα ξαναμπω εδω μεσα!

xryc agripnia said...

@Aγαπημενη mindstripper...εχω βαρυ δεξι για οποιος μασαει και κανει φουσκες μεσα στο αυτι μου.Ευχαριστω.

nonplayer said...

Χαχαχαχχαχαχχαχαχχααααααα! (γέλασε τότε ο στρατηγός και καλοκαρδίστηκε...)

Ε ρε γλέντια!

NetKerveros said...

Κάποιος έχει τα νεύρα του η κάνω λάθος.
(διαγώνια τα φρούτα κομμένα είναι εντάξει;)

xryc agripnia said...

@Μαιανδρακο μου...χαιρομαι οταν γελας.

@Κervere...το καλυτερο ειναι στον τριφτη.Μια και καλη.

;)

xryc agripnia said...

ΖΗΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!