Saturday, June 24, 2006

Ή

"...Και φωτιές ανάβανε στους απάνω δρόμους
Τ’άη Γιάννη θα’τανε,θαρρώ..."
ή
"...Aνήμερα τ’ Άη Γιάννη θ’ ανάψουμε φωτιές
να γίνουν στο ντουμάνι στάχτη οι αναποδιές..."
ή
"...Στην πύλη τ' Αδριανού κοντά στου Μακρυγιάννη
μέσ' τις φωτιές μας ρίξανε μια νύχτα τ'Αη Γιάννη..."
ή
"...Aνάβουνε φωτιές στις γειτονιές
του Άη Γιάννη,αχ πόσα ξέρεις και μού λες
Αχ πόσα τέτοια ξέρεις και μού λες
που’χουν πεθάνει..."

Υ.Γ...Παρ'ολ'αυτα η νυχτα κλεινει διαφορετικα. Πολυ διαφορετικα.

Ομορφες,γλυκες καληνυχτες.

6 comments:

0comments said...

Η ζντρίγα να καεί κι ιγώ να μη καώ

Παπαρούνα said...

ουφ!!λοιπον νομίζω ότι το κάνεις επίτηδες...:ρ
Είναι δυνατόν να κατεβούν 8654 KB;;;Τστστσ
την άλλη φορά κάτι λιγότερο από 3kB

ευχαριστούμε,
εκ της διεθύνσεως...

Unknown said...

όπως συνήθως άλλο ένα υπέροχο κομμάτι ;)

xryc agripnia said...

@0 comments...Χαχαχααχαχα.Εκανα πολυ ωρα να καταλαβω τι εννοεις.Αλλα το πιασα,η βλαχα.

@Παπαρουνακι...να ζητησεις απο τον Αη Βασιλη,adsl.Αληθεια σου λεω!Υπαρχει!

@Πνευμα...μας κακομαθαινετε.:P

anastassios said...

Πως τυχαίνει κάθε φορά που διαβάζω το blog σου να έχω τα κατάλληλα (κατά την γνώμη μου) μουσικά χαλιά.
Τώρα για παράδειγμα ακούω Slowdive. (φυσικά ακολουθώ και τις θαυμάσιες προτάσεις σου)
Καταπληκτική και η φωτογραφία αν μου επιτρέπεις…

candyblue said...

Θα θελα και γω μία
έξω απο την αυλή μου
έξω απο το δρόμο μου
μέσα στην ψυχή μου
Και κάποιον να πήδήξει από πάνω της
χωρίς να τον κάψει
χωρίς να χάσει το σθένος του
χωρίς να πέσει μέσα,πάντα από λάθος.
Θα ήθελα και γω μία