Monday, November 21, 2005

To βραδυ πεινασα...

...και μην εχοντας τιποτ'αλλο,εβρασα δυο αυγα.Θυμηθηκα λοιπον οτι οι γονεις μου,καταλαβαν οτι υπνοβατω οταν βρηκαν ενα πρωινο τα τσοφλια ενος αυγου στη κουζινα.Φυσικα αν δεν ειχαν ακολουθησει κι'αλλες περιπτωσεις(απο τη σκαλες με μαζεψαν μια νυχτα-ευτυχως ειχα πατησει το κουδουνι αντι για το φως)θα πιστευαν οτι ειμαι απλα λαιμαργη.
Τωρα που πλησιαζουν τα Χριστουγεννα μου'ρθε να δω ξανα το Love actually.Ειναι απο τις λιγες ταινιες που εβαλα να δω τα extras και πραγματικα απορω που αφησαν εξω,καποιες πολυ καλες σκηνες.
Μυρισε Χριστουγεννα.Το θερμομετρο εξω εγραφε 2 βαθμους πριν κανενα διωρο.Φυσικα το κρυο εχει ρημαξει το ποδι μου.Την παρασκευη εκανα την τεταρτη μαγνητικη της ζωης μου και ακομα να συνηθισω το φερετρο-μηχανημα.Την πρωτη φορα που μπηκα μετα απο 10 δευτερα ζητησα να με βγαλουν και ειχα 18 πιεση.Μετα το βρηκα το κολπο.Δεν με πειραζει να στραβολαιμιαζω κοιτωντας προς τα πισω αρκει να μην νοιωσω αυτο το πλακωμα ξανα.Τεσπα...ο γιατρος βρηκε το ποδι σε κακη κατασταση.Βαριεμαι παλι τα ιδια.

6 comments:

nonplayer said...

Εύχομαι περαστικά, ε;...

drskafidas said...

περαστικά σου!
εκτός απο φυλακή και λιμάνι, μπορεί να είναι και καράβι..

xryc agripnia said...

Καλημερας μας.Ευχαριστω για τα περαστικα αν και η κατασταση μαλλον χρονια μοιαζει.

@Τελαμωνα...εισαι και μαρτυριαρης,εε?
@Drskafidas...Kαραβι γινονται καμια φορα,οντως...αλλα εμενα πιο πολυ σε φυλακη μου κανουν.Και ειναι κριμα...

snikolas said...

Εύχομαι περαστικά.

Όσο για τον τελαμώνα… όλο και κάτι θα ξέρει οπότε και καλά θα κάνεις να ακολουθήσεις την συμβουλή του! :)

alienlover said...

...λιμανι και φυλακη ταυτοχρονα οι ανθρωποι που αγαπαμε......:'-(:'-(

διαβάζεις τη σκέψη μου..

xryc agripnia said...

@Νικολα...σ'ευχαριστω.

@Radiolover...Μαλλον εσυ διαβαζεις τη δικη μου.
;-)