Sunday, November 27, 2005

Σκεφτομαι εκεινες τις μερες...


...του καλοκαιριου,που απο ενα σημειο και μετα δεν μ'ενοιαζε ο κοσμος.Απλα τραβουσα το παραβαν του μυαλου μου και επαιζα μουσικη μονο για μενα.Το καταπληκτικο ηταν οτι ο κοσμος γινοταν ενα με μενα,σερνοταν μαζι μου στο πατωμα,πετουσε μαζι μου στον αερα,χαραζε καθετα τις φλεβες του,βουτουσε στα βαθια,σιγοψιθυριζε στιχους και ας ηξερε οτι αυτο του καιει την καρδια.Κι'οταν γυρνουσα την πλατη μου,οσο σκατα και να'μουν,οσο χαμενη και ζαλισμενη...χαμογελουσα.
Η μουσικη ειναι ενας λογος για να ζω.

21 comments:

snikolas said...

Σε ζηλεύω, είναι πολύ μεγάλη υπόθεση να ξέρεις από μουσική. Εγώ για παράδειγμα, πέρα από το ότι δεν θυμάμαι τίποτα από εκείνα τα μαθήματα αρμόνιο που έκανα μικρός, δεν μπορώ ούτε καν να τραγουδήσω. Είμαι και παράφωνος και παράτονος!!!

xryc agripnia said...

Νικολα ...επεσες διανα!Και εννοω το εξης:οι γονεις μου ειχαν καταλαβει οτι ειχα "καλο" αυτι απο πολυ νωρις.Μου πηραν ενα αρμονιο,με γραψαν σε ωδειο.Σε λιγο καιρο απο το ωδειο τους ειπαν οτι κατι δεν παει καλα με μενα.Δεεεεν τα'παιρνα.Μετα απο λιγο χρονια,καποιος δασκαλος μου,τους ειπε οτι πρεπει ν'ασχοληθω με τη μουσικη γιατι ειχα αυτι.Μου πηραν μια κιθαρα,με γραψαν στο ωδειο.Μετα απο λιγο καιρο,ποδι και απο αυτο το ωδειο.Στο λυκειο αποφασισα οτι δεν πρεπει να μου μεινει απωθημενο και πηγα σε μια φιλαρμονικη να μαθω φλαουτο.Μετα απο λιγο καιρο,μ'επιασε η δασκαλα και μου ειπε το λογο που με διωχναν απο ολα τα ωδεια.Ενω μπορουσα να ξεχωρισω με το αυτι πολλα πραγματα, δεν μπορουσα να κατανοησω τις νοτες και τους χρονους.
Ετσι εμεινα ακροατρια και δουλεψα πολλα χρονια ως παραγωγος και ο dj.Αλλα μεχρι εκει.

Οποτε μην παραπονιεσαι.Εγω ειμαι χειροτερη.

drskafidas said...

Και εγω με αρμονιο ξεκίνησα! και τελείωσα μετά απο 3 μαθήματα!

Παπαρούνα said...

αχ!τι τραγούδια έπαιζες σαν ντι-τζέι;

εγώ πάλι με πιάνο και με γαλλικά, δεν αισθάνομαι και πολύ καλύτερα.:ρ

xryc agripnia said...

Ελα....μπειτε στη σειρα οι αποτυχημενοι μουσικοι!

snikolas said...

Μπορούμε να κάνουμε μια μπάντα. Θα ανοίξουμε και ένα μανάβικο ταυτόχρονα για να πουλάμε τα λαχανικά που θα μας πετάνε. Τρελό χρήμα σας λέω, ξέρετε πόσο έχει πάει το ματσάκι ο μαϊντανός στις μέρες μας;

jojo said...

ποτέ δε με στείλανε να μάθω κάποιο όργανο, έτσι το μόνο που έμαθα ποτέ μου, είναι να παίζω τρίγωνο (κάλαντο) στις γιορτές, και τον μικρό τυμπανιστή σε αρμόνικα, αρμόνιο και πιάνο (ουάου!)...
τραγούδησα όμως στη χορωδία και σόλο σε σχολικές γιορτές...
έχω θέση στην μπάντα σας????
για τα λαχανικά μου ρε παιδιά...

πάντως, η μουσική είναι κινητήριος δύναμη για μένα και δεν μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς αυτήν...

xryc agripnia said...

(Τριγωνο καλαντο......ελειωσα!)

Οσο για το μαναβικο,δεν ειν'κακη ιδεα.

mindstripper said...

Eεεεε!... Κι εγώ, κι εγώ!

Έχω περάσει κι από ακρόαση κι έχω αποτύχει παταγωδώς, οπότε δώστε μου μία αίτηση να συμπληρώσω γρήγορα. Πάντως καλού κακού, θα έλεγα μπροστά από τη σκηνή να βάλουμε και κανένα συρματόπλεγμα (έτσι, προληπτικά βρε αδερφέ). :-P

snikolas said...

Χρειαζόμαστε ένα καλό και πιασάρικο όνομα αλλά αυτό θα το αφήσουμε στην παραγωγό…
Μέχρι τώρα λοιπόν έχουμε τους εξής στην μπάντα.
1.archive

2.jojo (τρίγωνο, ελπίζω να χειρίζεσαι και το τρίγωνο του αυτοκινήτου)

3.mindstripper

4.τελαμώνας (Τρίτη κιθάρα πίσω από το πολύ χοντρό συρματόπλεγμα)

5.nikolas (αρμόνιο-πιάνο μπροστά από το χοντρό συρματόπλεγμα)

παρακαλώ συμπληρώστε η αλλάξτε το “σχήμα” ανάλογα την επιθυμία.

xryc agripnia said...

Διπλα στο ονομα μου βαλε:(κρουστα)...με τα χρονια εμαθα να κοπαναω κατι κατσαρολες.

Μαρκησία του Ο. said...

Μικρή έπαιζα ακορντεόν (τόσο μικρή που το ακορντεόν ήταν μεγαλύτερο από μένα) και μου άρεσε πάρα πολύ (αν και ήταν δύσκολο)
έληξε άδοξα και ζηλεύω όσους ξέρουν μουσική...οπότε ξέμεινα να την ακούω μανιωδώς ;-)

Unknown said...

χρόνια στο κουρμπέτι των ζαρζαβατικών έχω μαζέψει είτε με την Κ είτε με τον Μ δίνοντας συναυλίες στην ταράτσα με κιθάρες κάθε παρασκευή, έχω πείρα σάς λέω ;)

mindstripper said...

Πριν μου φάει ο Spirit την θέση, δηλώνω ηλεκτρική κιθάρα. Δεν έχει σημασία που δεν ξέρω ηλεκτρική και μαθαίνω κλασσική, είμαστε πολλοί και νοιώθω ασφάλεια (το συρματόπλεγμα "έκλεισε" είπαμε, έτσι;)

snikolas said...

Έχουμε και λέμε λοιπόν:

1.archive (κρουστά)

2.jojo (τρίγωνο, ελπίζω να χειρίζεσαι και το τρίγωνο του αυτοκινήτου)

3.mindstripper (ηλεκτρική κιθάρα)

4.τελαμώνας (Τρίτη κιθάρα πίσω από το πολύ χοντρό συρματόπλεγμα)

5.nikolas (αρμόνιο-πιάνο μπροστά από το χοντρό συρματόπλεγμα)

6. street spirit (κλασσική κιθάρα)

7. μαρκησία του ο. (ακορντεόν, δεν δήλωσε συμμετοχή αλλά εγώ την βάζω μέσα…)

Α, ξέχασα να σας πω… φωνητικά κάνουμε όλοι, ναι… ναι… όλοι… περισσότερα ζαρζαβατικά έτσι.

xryc agripnia said...

Ωραια...μενει μονο να σκεφτουμε το ονομα.

Εχω μια ιδεα:

ΤZABADAN ZARZAVA ZITAN


Ριχτε και εσεις τις δικες σας.

mindstripper said...

Εγώ έχω να προτείνω την ονομασία Π.Φ., συντομογραφία του παρακάτω:

ΠΡΙΤΣΠΛΕΪ-ΦΕΡΣΤΠΕΪ

Το παν για να γίνουμε διάσημοι στο καλλιτεχνικό στερέωμα είναι να δημιουργούμε τους σωστούς συνειρμούς.
Tα T-Shirt θα έχουν έναν πυροσβεστήρα πάνω. :-P

Unknown said...

το Π.Φ. είναι καλόοοοο ;)

xryc agripnia said...

(Για γκοσπελ καλους μας κοβω.)

jojo said...

το τρίγωνο κάλαντο το χειρίζομαι ως βιρτουόζα, το άλλο του αυτοκινήτου τι το θέτε?

για το αυτοκίνητο της μπάντας?

η μπανταπουπαιζειταπαντα έχει και σαράβαλο αυτοκίνητο του οποίου εγώ θα χειρίζομαι το τρίγωνο???

οκ, αρκεί τον γρύλλο να τον χειρίζεται κάποιος άλλος.....

snikolas said...

Νομίζω πως θα ψηφίσω για το όνομα που έδωσε η jojo : μπανταπουπαιζειταπαντα
Ποίος θέλει να κρατάει και να χειρίζεται* τον γρύλο;


*τα μέλη της μπάντας είναι υποχρεωμένα να πληρώσουν τα μαθήματα της σχολής χειριστών γρύλων, στον άνθρωπο που θα επιλεγεί τελικά να χειρίζεται τον γρύλο.